مرده شور اون فیلتر کردنتون رو ببرن که دیگه صدای منو هم درآورده!

پیوست:استثناْ کامنت دونی واسه فحش گذاشتن عموم آزاده!

نظرات 5 + ارسال نظر
ساده شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://sade.blogsky.com

من یه نرم افزار خوب دارم فقط حجم۹۰ کیلویه آدرس ایمیلت رو برام بذار واست بفرستم...

مریمی یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://MARYAMI.COM

آره بی شرفهایآشغالعوضی
کثافتهای بهدردنخوراحمق!
بی شعورهای عقده ای لجن!
آخیی!مرسیی این پستت معرکه بود!!

ققنوس یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

جدیدا یعنی بعد از اینکه فیلترینگ متولی پیدا کرده به صورت هوشمند به صاف کردن دهن مردم مشغولند!
من پیشنهاد میدم در راستای اشتغال زایی فیلتریگ غیر هوشمند باشه تا جونای این مرز و بوم دیگه از بیکاری رنج نبرن. یه مشت میرن میشینن صبح تا شب وبگردی می کنن ... حقوق میگیرن و لیست سیاه رد میکنن... یه مشت هم اینور هزینه میکنن و سرکار میرن تا فیلترو اونا رو بپیچونن! یه عده هم این وسط دسترسی از سرورهای خارجی‌(بعضا آمریکایی) رو میفروشن تا هم آی پی مون تو آمریکا لوکیت بشه و از تحریم در بیایم! هم یه عده اینجا! و یه عده تو آمریکا به نون و نوایی برسن! چی از این بهتر! همه سرکارن! مشکل بیکاری به همین راحتی حل میشه! من نمی دونم چرا این مردم عقلشون به این چیزا نمی رسه!
بگذریم! ولی ما که میپیچونیم شما هم بهتره از ((شفاف ساز!!!!!!!!!)) استفاده کنی!
کاربر ها اینجا از دو طرف می خورن! هم n تا سرویس دهنده ی گنده به خاطر تحریم ایران آی پی هامونو بلاک میکنن... هم از اینطرف فیلترینگ به این کلفتی داریم! مردم هم میرن به اصولگراهایی رای میدن که اینترنت براشون تهدید ملی محسوب میشه!
جان پری بارلو کجایی ببینی سایبر رایت به ***رفته!
فحشامم به خاطر 18+ بودن و احتمال تردد خانواده تو دلم میدم!

بله عزیزم.اینجا خانواده رد میشه،نوجوانان،کودکان،خردسالان،نوزادان،حتی بزرگسالان و کهنسالان.بسکه وبلاگ مهمیه!!!!!!!!!

الف.ک یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

چه عجب باز کردین این کامنتدونی رو !!
قبلا ها اینجا این جوری نبود ... آزادی بیان احساس می‌شد تا حدودی!!
چی شده که این طور شدیدا درهای ارتباط را بسته‌اید؟!
یه کم توضیح می‌فرمایید؟

من جدا شرمنده ام! اما اعصاب مصاب نویسنده فعلا تعطیله...هر چند موجه نیست!

خوش ب یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

خب ، چه خوب ! بازم کامنت دونی ! حالا چه فحشی بدیم ؟ آقا من فحش بلد نیستم اما می دونم که دلم کامنت دونی می خواست ! باسیه اینکه انگار نمی شد باهات حرف زد ! که البته نمی شد چون روی خط هم که نمی دیدمت که ! جدیدا همه یواش می یان یواش می رن ! خلاصه که دلمون باسیه کامنت دونی شما تنگ شده بود !

غزل این چه اسمیه نوشتی؟!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد