مامانه رفته مسافرت و من از فردا میشم مامان خونه!!تازه بعد یه مدتی باباهه هم بهش ملحق میشه و من میشم مامان بابای خونه!!

بی ربط:سرم به خوندن یه کتاب که هدیه تولدمه،گرمه.سر تو به چی گرمه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
فردان دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://aber.blogsky.com

فعلا که فقط تنبلی تابستانی سرش با ما گرمه.

الف.ک دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

خیلی وقته مامان بابای خونه نشدم ...
خوش به حالت!

گمون نکنم خیلی هم خوش بحالم باشه ها!

سیاوش دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.manodeltangiham.blogfa.com

نوشته هات رو دوست دارم

!!!!!

غزل دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

ما هم که سرکاریم ! اونروز یکی از دوستام می گفت خدا کلا همه رو گذوشته سر کار بدجور ! فکر کنم که یه جورایی راست می گفت!

مریم دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://maryami.com

دوست جون چشم عسلی خوشگلم
اینکه غذاهای اماده توی یخچال رو گرم کنی واسه خواهرت معنیش مامان خونه بودن نیست
اینکه از حساب باباهه خرج کنی باز هم معنیش بابا بودن نیست
مامان بابای واقعی بودن رو امیدوارم هیچ وقت مجبور نشی تجربه کنی تو زندگیت.

شما بیخودی خودتو قاطی نکن عزیز دل من!شما اگه مامان بابایی،فقط واسه خودتی!ممکنه که من بابای خونه نباشم اما مامان خواهر و مامان بزرگم هستم.اونم نه با غذای توی یخچال و اینا!خیلی هم تازه تازه.اینجوریه دوست جون آن دور دست ها!!

نقره ای دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ب.ظ

آره خب ... من از اولش هم مامان خونه بودم ... تازه 6 تا شیکم هم زاییدم!!! کجای کاری!!!!!

خبر می دادین،کمپوت براتون میاوردیم خانم بزرگ!

قاصدک سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.budane-natame-man.blogfa.com

سلام
بلاک اسکای رو این داداشه ما تازه پیدا کرده
منم کلی از سر زدن به وبلاگاش ذوق می کنم
این جا دیگه بلاگفا نیست
بقیه نمی یان نظراتمو بخونن
می تونم با خیال راحت بنویسن
به اینم فکر نکنم که کی نظراتمو می خواد بخونه
آخی!
چقدر یه جای جدید اومدن خوبه

البته به بلاگ اسکای خوش اومدی ولی بلاگ اسکای خیلی وقته که هست.عجیبه که داداش شما تازه پیداش کرده!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد