راستشو بخواین اولش خیلی خوشحال شدم که کنکور قبول شدم اما الان دارم دق و سق می کنم که چرا برای انتخاب رشته تهرون رو نزدم در حالیکه با سر قبول میشدم!مرده شور این اعتماد بنفس زیر خط فقر رو ببرن!!!

پیوست:یه ضرب المثله که میگه:کاچی بهتر از هیچیه!

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

بعله خب مردم فوق قبول می شن بعد پزش رو می دن ;) شما کی مییای تهران شیرینی این و بدی :) اون شیرینی که شب قبلش دادی اصلا هم قبول نیست ها ! بگم . اونروز با تو خیلی خوش گذوشت و بسی که فرداش لذت بردم و خوشحال شدم که خبر قبولیت رو شنیدم
تندی باز هم بیا تهران. اونجایی هم که قبول شدی خیلی از لحاظ علمی معتبره !
از الان دیگه بهت بگیم خانم دکتر دیگه ؟ ! :))

عزیزم میشه بپرسم من کی و کجا پزشو دادم!!!!حالا برگرد تو از ارمنستان!

مریم جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

تبریکات صمیمانه و بوس ما را از خط استوا پذیرا باشید تا شخصا خدمت برسیم

مریم دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

وای!کلی کلی تبریک می گم.اومدی این طرفا در خدمت باشیم(نترس!شیرینی نمی خوام!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد