از اینجا وبلاگم چقدر بد رنگه!!!!!!!!!!!

همه چی قاطی پاتیه!همه چی تند تند میگذره!من بلد نیستم ربات بسازم،بلد نیستم قورمه سبزی بپزم!بلد نیستم برم ترمینال بعد برگردم خونه مون! یکی بیاد کمکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک!!!!!!!!!!!!!!

من اینترنت دانشگاهمون رو دوست ندارم.کتابایی که معرفی میکنن گیر نمیاد!!!!!!!من هی تند تند می ترسم.من می خوام همه چی زودی تموم بشه!!!اینجا اصلا آنتن نمیده،آدم نمی تونه یه کلمه با مامان باباش حرف بزنه!من دلم آش رشته میخواد ولی باید برم دنبال کتاب نمیدونم چی چی پروفسور نمی دونم کجای علم و صنعت!!!!تازه من دلم کتاب سهراب سپهریم رو هم میخواد،با صدفام !

نظرات 5 + ارسال نظر
الف.ک شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

شاید بفهمم چی می‌گی...
بیا اینجا بنویس... یا هر جایی دلت می‌خواد... نوشتن و حرف زدن کمک می‌کنه زودتر خودت رو تطبیق بدی...

ای ول تو اینجایی؟!!!!

غزل شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

خب عزیزم ایندفعه که میری کتاب سهراب سپهری با صدفهات رو از خونه بیار،‌بعدش همه چیز رو کم کم یاد می گیری . تازه فکر کنم درست کردن ربات رو زودتر از درست کردن قرمه سبزی یاد بگیری :)
هر وقت هم که فکر کردی ناراحتی یا ترسیدی یه پیامک بزن با هم صحبت می کنیم
زود هم تموم می شه اما!
راستی کتاب بیا تهران دیگه ! بابا اومدی بغل گوش ما بعدش هی می ری خونتون پاشو بیا تهران دیگه بچه جان ااااااا!
خوش بگذره

زهره شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://asemaneporsetare.persianblog.ir

سلام. از حال و هوای نوشتتون خوشم اومد انگار یه جورایی مثل همیم. مخصوصا از اینکه گفته بودی اونایی که فکر میکنن دنیا تصادفی به وجود اومده قوه تخیل قوی ای دارن !!!خیلی خوشم اومد. راستی از درس و دانشگاه خسته نباش وقتی تموم بشه دلت براش تنگ میشه سخت نگیر! موفق باشی.

نقره ای شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ

آخی ... دلم برات سوخت!!
(اما سطح دسترسیت تغییر نکرد!!)

شما بمان تا صبح دولتت بدمد!

مریم دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://maryami.com

یاد میگیری عزیزم.کم کم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد