مرده.گمانم مرده!اون پسرک قد بلند با چهره ی معصومانه ی یه کودک،که هر چهار شنبه ساعت پنج دقیقه به هشت، روی پله ی سوم طبقه دوم ساختمان برق رایانه فن اوری اطلاعات می نشست.با نگاهی خیره به روبرو،که انگار خیره بود،اما نبود.اصلا انگار این نگاه در این دنیا نبود و انگار که هیچ جایی نبود.و حالا که چند هفته هست که دیگر نیست.یادم بمونه دانشکده رو بگردم،شاید پیدا کردم آگهی ترحیم  نگاه انگار خیره ای رو که هیچ جا نبود!
نظرات 4 + ارسال نظر
نقره ای پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://silverheart.blogfa.com

رفته دنبال نگاهش حتی ...

غزل جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

شاید فهمیده که این دنیا هم هست، و رفته که زندگی کنه !
برای رفع سر رفتن حوصله شما من به روز کردم!

مریم یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ

حذفش کردی فیروزه؟!!!چراشو نمی دونم اما کار خوبی نکردی.

از همون اول اولش کار خوبی نکرده بودم!

نقره ای سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://silverheart.blogfa.com

چرا اون کامنت دونی کوفتیت رو می بندی؟؟ یعنی حق حرف زدن رو هم نداریم ما؟؟؟!!! همین بود همش؟؟؟؟!!؟!؟!!؟!؟!؟!

آخه می دونی،من هر وقت احساس تنهایی میکنم و می رم پشت پنجره و اینا،اونوقت میام در کامنت دونیمو باز میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همون شما که حرف میزنی،بسمونه که از تنهایی بیایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد