برای خاطر برفی که یکریز می بارد!

خب یکی بیاد با من برف بازی کنه دیگه!!!!اه.آخه این چه وضعشه؟!!!!!چرا هیشکی برف بازی نمی کنه؟!!!چرا هیشکی آدم برفی درست نمی کنه؟!!چرا همه چپیدن تو خونه هاشون!!!خب بیاین بیرون با من برف بازی کنین دیگه!!! 
نظرات 9 + ارسال نظر
بوسه دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

به خدا کاش پیشم بودی برف بازی می کردیم.
حیف.
راستی سلام
قبل از اینکه بیام نمی دونم چرا صفحه ای که از وبلاگتون تو ذهنم نقش بسته بود نارنجی بود.
شاید به خاطر اسم وبلاگ....

کجایی؟شاید همین جاها باشی!!

نقره ای سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ

سرده خب!!

فکر کنم «خو»گفتن یادت رفته!!!

غزل سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

من همون شب که تو گفتی رفتیم برف بازی! همش یک ساعت! خب تو اینجا نبودی که !

ساده چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://sade.blogsky.com

جات خالی ما با ملت برای برف بازی اقدام کردیم اما یه نموره حس کردیم هوا سرده بیخیال شدیم.

پایه بودنتون منو کشته!!!

ُsoulsiick پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام‌!
آدرس وبلاگ من رو از کجا پیدا کردی ؟!
اون وبلاگ هیچ جا ثبت نشده ! خیلی شخصیه !
شاید توی ۲ سال اخیر اولین غریبه ای باشی که میاد وبلاگم.

فکر کنم حق دارم تعجب کنم !!!

خب اشتباه میکنی دیگه!آدرس بلاگت جایی ثبت شده!

مادر بچه ها پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://malekeh.blogsky.com/

سلام

جالبی زندگی به اینه که باوجود اینکه گور باباش .... ولی یه روز خوشه یه روز دپ ...

امروز خوشیم تو هم خوش باش

soulsick پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

نشده !! کجا ثبت شده !؟
نمیدونم ! عجبیه !

کجا دیدی ادرسش رو ؟

نقره ای جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

باز تو این سوراخ صدای ما رو بستی؟؟؟
گور بابای زندگی اصلاً ... این کام آخر خیلی می چسبه ... مگه نه؟؟

soulsiick جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

نقره ای ؟ ها ! این نقره ای کامنت قبل همون Silverheart ؟
من قدیمایه وبلاگ نقره ای میرفتم و توی نوشته های ققنوس کامنت میزاشتم‌!
این تنها جایی می تونه باشه که اسم من ثبت شده !

------
نه،میشه خوند.ناراحت هم نشدم.فقط تعجب کردم.همین !
کلا برام مهم نیست کسی بخونه یا نه.آدرس رو به ۳-۴ نفر فقط دادم.بهشونم گفتم از کامنت برای نوشته هام خوشم نمیاد !

البته این نقره ای همونه.اما آدرس بلاگت به این نقره ای مربوط نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد