نه،من می خوام بدونم اگه آدم حرف درست و حسابیش نیاد،اما الکی بیاد پست بزنه و آپدیت کنه،مثلا قراره چه اتفاقی بیفته؟!

پیوست:خوب آدم برای اینکه بفهمه چه اتفاقی میفته، باید در کامنت دونیشو باز بذاره دیگه!

نظرات 9 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

کسی که از فروزدین ۸۲ مینویسه
یا به عبارتی از قدیمیایی بلاگ اسکای هست
اشکالی نداره که چیزی بگه یا نگه
رو حساب قدمت و سابقه هم که شده عرض ادب میکنیم بهش

سلام !!!

علیک سلام جانم.
راستش از باب فوضولی رفتیم یه نگاهی به بلاگ و آرشیوتون انداختیم،اختیار دارین،شما هم که جزو قدیمیا محسوب میشین!

parya پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

اینکه بلاگرا عادت کردن از غم و غصه هاشون بنویسن یه اصله به نظر من !! حالا که حرفت نمیاد یعنی خیلی خوشی...برو حالشو ببر اینقدرم گیر نده....اون دوراهی ها هم که پاک شد میخواستم دعا کنم که به سه راهی و چند راهی نرسه که انشالله محو شد..._دو نقطه پی)
بلاگ اسکای شکلک نداره؟؟؟

ببین،تو علاوه بر نویسنده و شاعر،فیلسوف هم هستیا!!!(به خاطر اون جمله ی اولت!)پایینش می نوشتی:فیلسوف پریا، دیگه.

غزل پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

دقیقا وبلاگ به همین درد میخوره جانم! حرف های حسابی رو که آدم بیرون هم می تونه بزنه که خب! مشکل سر حرفیه که درست حسابی نباشه!!
بعدشم همه حرفهای شما باسیه ما درست حسابیه! :) (از این تعارف هاا دیگه !!!)

نه عزیزم،شما چشماتون حرف حسابی می بینه.اصلا خوبی از خودتونه.(از همین تعارف ها دیگه...)
ولی خداییش باهات موافقم:آدم اصولا باید حرف ناحسابیش رو بیاد توی بلاگ بزنه.وگرنه چیزی که زیاده حرف حسابی تو دنیای واقعیه!!!

فیروزه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ

برای نقره ای:
بنده هیچ گونه احساسی ندارم از اینکه به تمام کامنت هام جواب دادم....

در تمام طول وبلاگ نویسیم،تا حالا برای خودم کامنت نذاشته بودم!!!آی حال میده!من به بقیه هم پیشنهاد می کنم در طول عمر بلاگ نویسی شون،یه دفعه این تجربه ی بامزه رو داشته باشن!!!

نقره ای پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

چیز خاصی نمی شه.

هوم...

محمد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://nazanin.blogsky.com

قرار نیست که آدم همیشه پست هایی که مینویسه 1000 خط باشه بعضی اوقات پست خالی میتونه خیلی معنی ها داشته باشه !! از این به بعد حتما چند وقت یه بار این کار رو انجام بده d:

با کمال میل!!!

مسیح جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام

:)

شاید یکی از اتفاقاتی که توی این حالت می افته این باشه که

یه مخاطب عادی

بعد از مدتها بیاد و

یه نظر عادی بنویسه

...

خوبی ؟... امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی

...

خدای من،ببین کی اینجاست!!دو سه روز پیش یادتون کردم،گفتم چی شد یهو غیب شد این اقای مسیح!!من اصلا نمی دونم شما می نویسین یا نه!این بلاگتون همچنان فیلتره ها!!!

مادر بچه ها جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

فکر بکریست گمانم امتحان کنیم

ریحانه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلاملکم.حال شما خوبه؟
عارضم که خیلی احساس مهر و علاقه و دوست میدارم نسبت بهتون پیدا کردم.
سابقه ات تو بلاگ اسکای جدا جای تقدیر داره.
ببخشید مزاحم شدیم.
به خونواده سلام برسونید.
خدافظ شما.

خب اینجوری به ادم یهویی مهر و علاقه و اینا مینویسید که آدم از هیجان پس میفتد که!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد