باور می کنی من از ۳۶۵ روز سال ۷۶ ،خاطرات ۳۶۰ روزش رو نوشته باشم!!!!!!من خودمم باور نمی کنم!بیشترشون شرح شیطونی های توی مدرسه امه!از ۳۶۵ روزش هم باور کن اقل کم ۳۰۰ روزش رو یه امتحانی،چیزی داشتیم!!تک تک امتحانایی که داشتمو نوشتم،با چه خط خرچنگ قورباغه ای هم!!!!بعضی وقتا نمی تونم بفهمم چی نوشتم بسکه بد خط نوشتم!اون قدیما هم مهمونی بازیمون کلی بیشتر بوده!لیست تک تک آدمایی رو هم که خونه مون اومدن،نوشتم!!!آها،نتایج تمام بازی های فوتبال تیم ملی رو هم نوشتم!!!مثلا نوشتم فرانسه ۳،ایران صفر!!!من موندم سال ۷۶ ،این دو تا تیم برای چی اصلا مسابقه میدادن!!!!!!اسم تک تک معلم هام که عمرا یادم میومد اسماشونو،توی دفتر خاطراتم هست!گاهی اوقات نقاشی!!!هم کردم!!!پناه بر خدا!!!!عجب جونوری!!!بودم!!!!!!!!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
parya یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

هیچ وقت ارادشو نداشتم...یه اعتراف هم بخوام بکنم اینه که:به دفتر خاطراتا واقعا حسودیم میشه!!!

نقره ای یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

بودم فعل غلطیه!! فعل هستم رو صرف کن!

کافر همه را به کیش خود پندارد!!!

ساده دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://sade.blogsky.com

معلومه حسابی از شاهکار خودت کیفور شدی که اینجا نوشتی....

مریم چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://maryami.com

عجب آدمی بودی ها!:))

ببین!!مشخصه که این آدم،دوست جون آدمه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد