بنده زنده تشریف دارم،حالمان هم بسی!خوب می باشد!اصلا هم بی اینترنتی نمی کشیم!اصلا هم دلمان برای دنیای مجازی تنگ نشده!حتی یه ذره هم دل تنگ دوستان مجازیمان نشده ایم!و کلا همه چی در امن و امان است و بروید همگی خوش باشید!
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

خدارو شکر!

غزل یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ

eeee
چه جالب چون ما هم اصلا دلمان برای شما تنگ نشده! اصلا اصلا! اصلا فکر نکنی که هیچکس نیست اینجا و من همدیگه حوصله ندارم ها! نه بابا چه حرفیه من سرحال و قبراق صبح پا می شم می رم سرکار شب عینهو این نعش مرده بر می گردم می خوابم! دیگه خوشحال تر از این چی می خوای ؟
می گم حالا اگه یکم خواستی غم و غصه دار بشی پاشو این پنجشنبه بیا تهران یکم دود بخور! خوبه ها تهران الان دم عیده شلوغغغغ! تازه یخ هم می زنی ! از این بهتر چی می خوای ! این نقره ای اصفهانی رو هم می بریم!
بیااااااااااااااااااااااااا جان من !
مرسییی ماچ قند عسلم :)

parya سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

پس خدا رو شکر ...از نوع معکوس نوشته ات....

مریم پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

من با تو خوشم...
(اوج احساسم رو برات به کار گرفتم!)

الف.کاف دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

می‌بینی تو رو خدا!! باید صد تا کامنت‌دونی باز کنم ببینم تو کدوم می‌تونم کامنت بذارم!! یعنی باید پستی رو بیابم که قبلا نظر نذاشته‌ام!
خانوم فیروزه جان!! نگو تقصیر بلاگ اسکای ِ! اگه تو قسمت «تنظیمات بخش نظر‌دهی» Anti flooding رو غیر فعال کنی دیگه این مشکل وجود نداره!!
البته شاید دوست داری فعال باشه من اصرار نمی‌کنم غیر‌فعالش کنی اما امکانش هست یه کم زمانش رو کمتر کنی؟!
این اولا بود!

ثالثا اون دفعه هم: آره بازم آدرس می‌خواستم!! در کمال پررویی!!
این ثانیا بود!

یه سر میای وبلاگم جوابت رو بخونی؟
تازه آقای ترکی هم بعد از تو کامنت گذاشته!!
:دی
این ثالثا بود!

هاااااااا.خوب شد گفتی،این که وگفتی،یعنی چه!!

اولا تقصیر بلاگ اسکایه دیگه.بصورت پیش فرض باید این گزینه رو غیر فعال نگه میداشت،نه فعال!!!!بعدش من اصولا فوضولیم نمیاد تو این گزینه های مدیریت وبلاگ!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد