والا من موندم این آقای وزیر کشور این ۶۰ درصد واجد شرایط که رای دادن رو از کجا کشفیدن،چون ما هر چه گشتیم،رای داده،یافت می نشد!

********

می بینی،حرفهای بزرگونه میزنم.هنوزم بهم میگن شخصیت بیبی(baby)دارم.اما خودم می فهمم،خودم حس می کنم،دارم بزرگ می شم.دارم آدم بزرگ می شم.دارم پوست می ندازم،پوست آدم بزرگا!بخاطر همینه که آلرژی پیدا کردم به ادمایی مثل خودم.آدمایی که دوران شاد و باطراوت جوونی شون رو دارن ترک می کنن و می خوان وارد بعد جدی و سخت زندگی بشن.آدمایی که دارن وارد دنیای کثیف آدم بزرگا می شن.آره،به همشون آلرژی پیدا کردم،به همشون گیر میدم.هی گیر میدم که عوض شدن،هی گیر می دم که بزرگ شدن،هی گیر میدم حرف نمی زنن.اینطوری انگار که بخوام به اطرافیانم القا کنم که نه،من جزء شماها نیستم.اما هستم!!

پیوست:آدما بزرگا رو دوست ندارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مادر بچه ها یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

بی خیال عزیز

سلام

پیشاپیش عیدت مبارک سال نوی خوبی داشته باشی توام با سلامت و دل خوش

خداحافظت

بهرام یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام من کیمیاگرم . به این وزیر کشور توهین نکن همشهریه منه . اههههههههههههههههههه

من کی توهین کردم.فقط گفتم تحت تاثیر سرشماریشون قرار گرفتم!

غزل سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

این یعنی اینکه از یه زمانی به بعد خودتو دیگه دوست نخواهی داشت! حالا ما رو که دوست نداری هیچی ;) اما می دونی شاید بشه یه کاری کرد که ما آدم بزرگهایی بشیم که دنیامون کثیف نباشه ! شاید البته!

اوهوم.روزی میاد که از همه چی و همه کس بدمون میاد...
تو و علی قوه ی تخیل پردازی خوبی دارین.آره،امیدوار باش،شاید بیاد!!

parya چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

اووووووووه...این دقیقا حرف همه روزای منه...منم شخصیت بیبی خودمو دوست دارم...ولی واقعا بعضی جاها نمیشه ازش استفاده کرد...همیشه نگهش دار عین من...واسه هر کسی رو نکن خودتو...

چشم!

الف.کاف یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

ببینم... تو چیکار کردی با کامنت‌دونی‌ات که برای هر پستی نمیشه بیشتر از یه کامنت گذاشت؟؟؟ حتی ۶۰ روز بعدش!!
مثلا برای اون پست آقای نقاش!! هنوز نمی‌تونم کامنت بذارم!!

ثانیا: چی زوده و چی دیره؟؟ منظورم کامنتی ِ که برام گذاشتی... منظورت رو خوب نفهمیدم.

ثالثا...
هیچی... می ترسم اینم سانسور بشه... بعدا می‌گم!
(البته یه ذره فکر کنی می‌فهمی ثالثا چی بود!)

اولا عزیزم این ایراد بلاگ اسکایه که توی بعضی بلاگ ها فقط میشه یه دونه کامنت گذاشت!
دوما:آقای نقاش، آدرسش دم دست شما نیست.دم دست ماست چون همشهری ماست،و نه شما!(بخاطر همین آدرس دادن رو بی فایده دونستم!)
سوما:اونو ولش کن!
چهارما:بازم آدرس می خواستی؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد