اولا که من از اولشم گفتم آدم بزرگا کمتر زر زر می کنن!!!(البته فقط تو دنیای بلاگها وگرنه که تو دنیای واقعی چرت و پرت گفتنشون زیادترم میشه )

امروز موها مو اینجوری بستم.مث جودی

هوممممم.واقعیت اینه که تو این مدت که تو خوابگاه زندونی شده بودم ،فقط ارتباطم با بعضی دوستای مجازیم باعث خفه نشدنم، شد!این واسه اون دوست مجازیم گفتم که حالش از دوستای مجازیش بد میشه،اما همیشه به موقع واسه نجات بقیه پیداش میشه!

واسه غزل:همیشه می دونی چه اس ام اس هایی بفرستی که اگه خودت نیستی، از هزار کیلومتر اونورتر هم که باشی هی انرژی منتقل کنی!

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره وش شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://silverheart.blogfa.com

آه! من همچون هوای تازه ی تو ام! نباشم ... می میری!!!

نه جانم.تو چون دود سیگاری!باشی....می میرم!!!

الف.کاف شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

واسه این چند تا حرفت حرف دارم اما حس کامنت گذاشتن نیست!

این روزا حس حماقت داره خفه‌ام می‌کنه...

غزل دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ق.ظ

برای فیروزه : مرسیییی که انقدر فکر می کنی من بهت انرژی می دم و مرسی که انقدر تو وبلاگ من شلوغ می کنید! خیلی موهات بهت می یاد راستی ;)

پریا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

دارم لذت تو کافی نت چتیدن و تند تند کامنت گذاشتنو میچششششششششششم..........دوستای مجازی هم خوبن...به حرف هیچکی گوش نده...همشون خوبن!

مطرود جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://east0f3den.blogsky.com/

سلام فیروزه خانوم.
میشه یه لطفی کنی؟من میخوام بخش نظر دهی ام رنگش مشکی باشه.اگه بلدی کدش رو٬میشه برای من بفرستی؟ ایمیلت هم بهم بدی لطف میکنی. من از دوستای لحظه کاغذی هستم. و یه کم هم دوست نقره جات... ؛)

سلام
البته.فقط خیلی که عجله نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد