سه بار یه کامنتی رو میذارم.بعد هی پاک میکنم.تصحیح میکنم.بعد دوباره پاک میکنم.آخرشم منصرف میشم از گذاشتنش!!!

پیوست:خب تو یه معمایی فعلا.دلم نمی خواد کشف بشی زودتر از موعد!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ http://parandeyemohajer.blogsky.com

یه معما تا زمانی معماست که دیگران خواهان دونستن اون باشن.

غزل یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

تو هم همینطور جانم!! من اما از کشف کردن معما خوشم می یاد! دیگه چه خبر جانم؟

parYa یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

من این حسو تو گذاشتن پست هام دارم...از اون حس های ناب که میگرتم و دلم نمیاد لوش بدم

مسیح پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام

:)

رسما جیغ ؟؟!!

خیلی وقته اینجا نیومدم

امیدوارم همه چی بر وفق مراد باشه

...

سربلند باشی

وبلاگ شمام همچنان فیلتره!!
سلااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد