ما کلا از عاشقان دلسوخته ی دولت محترمیم،بسکه زمان بندی دقیقی برای قطعی برق دارند،بگونه ای که انسان بطور موثری کباب پز شود!
نظرات 4 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

ای وای ما هم همینطور! به این خاطر که روزی سه دفعه هر دفعه به مدت یک ساعت و نیم برق ما می رود و ما به زور در برق صرفه جویی می کنیم! تازه فکر کن کار هم داشته باشی ساعت 10 هم برق بره باید بزور بشینی تو تاریکی و چشمهاتو باز نگه داری تا خوابت نبره تا برق بیاد!

parYa جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

اما من تاریکی مطلقشو دوست دارم...یه جور سنگینه...بعد رفتم از این فانوس خوشلا خریدم با نفت روشن میکنم...کلی نوستالژی میشم

موضوع اینه که برق ما همیشه وسط ظهر تشریف می برن،بخاطر همین نوستالژیش یه کم شدیده!

نیروانا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://nirvanah.blogfa.com

دولت نهم کلا دولت دقیقیه.دیروز هم اخبار گفت ده ها طرح بزرگ تصویب شده(در عرض ۱ روز)
مطمئنم قطعی گاز اکسیژن و هوا و بویژه نفس کشیدن هم در این طرح هست

چه عرض بنماییم!!!

پریسا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://masih-bar-kuhezeytun.blogfa.com

دقیقا" چون یه روز من تو تخلیه خانه بودم و یک روز دیگر هم در حمام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد