باید منتظر یه معجزه موند؟؟؟!!!

پیوست:معجزه ها تموم شدن.

نظرات 11 + ارسال نظر
parYa چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ق.ظ

منتظر نباش...معجزه سازی کن...این دنیا با ادماش پر از دست های رو هم گذاشته اس...دستتو از رو دستت برداری حله...

مسیح چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام

:)

نمی خوام بگم نه

اونم بعد از این همه مدت که نیومدم و ندیدمت

ولی

اگه به این فکر کنی که تو خودت یه معجزه ای

می بینی که هنوز تموم نشدی و

هیچ وقتم تموم نمی شی

:)

ممنون که اومدی

...

وبلاگ عادی از فیلتر خارج نشده

شایدم بشه گفت که اصلا فیلتر نشده !!!

خب تو این مملکت همه چی ممکنه

برای بغضیا فیلتره و برای بعضیا آزاد !!!

...

خوب و خوش و سربلند باشی

ساده پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://sade.blogsky.com

من هیچ وقت منتظر معجزه نیستم! خودم همیشه باید اعجاز گر باشم!!

اعتماد بنفس جان،همه چی رو که خود آدم نمی تونه اعجاز کنه که!!!!بعضی چیزا اصلا دست تو نیست!!!اصلا تو کاره ای نیستی!عجبا!!حالا هی بیاین بگین خودت باید اراده کنی و معجزه کنی و از این حرفا یی که تو این کتابای چگونه موفق باشیم،می نویسن!!

پرنده جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://parandeyemohajer.blogsky.com

نگو که معجزه ها تموم شدن که تنها امید من تو زندگی معجزه ست.

غزل شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

فکر کنم بستگی داره چه جور معجزه ای بخوای !

جاوید دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام

معجره زیاد که رخ می ده مثلا اگه یه جا زیاد وایسید زیر پاتون علف سبز می شه ! : )))))))

معجزه ها تموم نشدن کسی نیست معجزه کنه !

یکی بیاد ترجمه کنه!!!
(من که از اولشم گفتم در مورد لغت نامه ی شما،خیلی وارد نیستم!)

جاوید سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

خودم ترجمه می کنم قسمت اول شوخی بود قسمت دوم جدی بود !

بعدشم منم از اول گفتم که لغت نامه شما باگ داره !!!!

اتفاقا بنده هم همین نظر رو در مورد لغت نامه ی شما دارم.

جاوید چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

این نشون می ده خیلی با هم تفاهم داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اشکان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام
هر لحظه ای که میگذره یه معجزه است . اگر بتونی به خوبی ازش استفاده کنیم . ولی فقط گفتنش راحته ........؟

جاوید پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

از نظر باگ داشتن ، ‌لغت نامه با هم تفاهم داریم : )))))))))))) اونم خیلی !!!

نقره ای چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

آقا ... نیم کیلو معجزه بدین ... با دو تا احمدی نژاد! بابام سر ماه با چک کارمندی حساب می کنه.

***

من کوشم؟

شرمنده،هر دو قلم جنس رو تو بساط مون نداریم!

***

تو بگو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد