امروز خودمو تحویل گرفتم بسی!رفتم واسه خودم گل نرگس گرفتم.روبان کادوی ... رو هم پیچیدم دورشو گذاشتم تو بطری آب معدنی.با بوی خوش سرخوشیم فعلا...

پیوست:محتویات آن سه نقطه از روی احتیاط و جلوگیری از تخیل پردازی خواننده ی عزیز،سانسور گردید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

اینجا دو سری (سه نقطه ) هست! باید شفاف سازی بشه تا خواننده ی بیکار بدونه راجع به کدوم میتونه تخیل پردازی کنه.
ما که قوه ی تخیل نداریم! سانسور هم دوست نداریم. پس میریم!

آه ققنوس،نرو... وبلاگ من بی تو هیچ است :دی

شاذه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://shazze.blogsky

دوس دارم واسه خودم گل بگیرم. (به ضم گ!)

پریا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام چطوری؟ من اونقدرا هم بی معرفت نیستم...واقعا نشد نت بیام...تو ترک شدید به سر مبرم و واقعا ویروسش از سرم افتاده...اما دلم...یادم همیشه اینجا هست...گوشیمم فلش شد و شمارتو ز دست دادم...

خوبه ادما بعضی وقتا خودشونو تحویل بگیرن...لازمه!جواب میده...اینجوری باورت میشه که بهونه های کوچیکی هست که باهاشون دلخوش بشی...بوس ماچ...من الان کافی نت زحلم...تو خیابون دانشگاه...میشناسی؟

نهههههههههههههههه!می شناسم اونجا رووووووووووووو!!!!!اصلا خیابون دانشگاهو حفظم رسما!!!!!
بعدشم من که ۶۰ دفعه اس ام اس دادم که!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد