نمی دونم چرا وقتی رسیدم خونه مون،همچین عجیب با این پست همذات پنداری کردم.فقط نمی دونم چرا منم خیلی صاف و مردانه!! و محکم نشستم سر جام و زل زدم به‌اش!!! 

 

پیوست:جدیداها(یعنی چیزی در حدود یکی دو ساعت)،متوجه شده ایم که در غزه خبرهایی بوده انگار!!!!خب،دیگه چه خبر؟!!

نظرات 7 + ارسال نظر
زندونی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ http://zendouni.wordpress.com

آن خرگوش فروشی نیست که بخریش! شرط هم ندارد!

اٍ!! یعنی شمام اون خرگوشه رو واسه کلکسیون جک و جونوراتون می خواین نگه دارین؟ :دی
(بابا بیخیال!عصبانی نشو خب!)

زندونی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://zendouni.wordpress.com

برای "تو"ی احتمالی آینده گذاشتمش کنار!

فکر یه بزک جدید!!!مچتو گرفتم:دی

iceb0y جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://iceb0y.wordpress.com/

ما در تعطیلات نیستیم. خوابگاهیم و روی اسلایدهایمان و آخرین کوفت‌کاری‌های تز کار می‌کنیم. حال و حوصله‌ی وبلاگ به روز کردن هم نداریم.
از احوال‌پرسی شما هم سپاسگذاریم.

اوه!

زندونی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://zendouni.wordpress.com

من را یاد خاله بزرگه‌ام انداختی که اصرار عجیبی دارد که زنم بدهد!

جالب است،مرا عجیب یاد رفیقت انداختی...

بی نام ! جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

این پست تناقض کاملی با پستی که در

چهارشنبه 18 دی ماه سال 1387

نوشته شده داره که کلا چرت و پرت نویسی نویسنده رو نشون می ده !!!!!!!!!!!

اولا که دو تا نوشته ی ۱۸ دی داریم!دوما تناقضش کجا بود؟!!!سوما بنده به شخصه هیچ ادعایی در مورد صحت صد در صد نوشته هام ندارم.اصلا عزیزم تو هر جور راحتی فکر کن بی نام جان!چهارما:گمونم مراتب اعتراض تون رو قبلا خونده بودم.نخونده بودم؟

بی نام ! جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ

اون تو روح رو منظورمه فکر کنم پدر بزگوارتون هم جزو عناصر مذکر حساب بشن ! منم اولین بارمه که تو وبلاگ جنابعالی نظر می ذارم !در نتیجه چهارما تون هم حذف می شه البته با این نظر شد دوبار !

البته که بابای منم جزء اجناس مذکره و البته مثل بقیه اجناس مذکر،روی همه ی حرفاش نمیشه حساب باز کرد متاسفانه!!و اما تناقضش کجاست با این پست آخری؟خب بابامه.دلم براش یه ذره شده بود خب!و اما چرا بی نام جناب بی نام؟!!!شما که دفعه ی اولتونه که اینجا نظر میدین؟!!وخیلی عجیبه که برگشتین جواب نظرتون رو هم بخونین!!

بی نام شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ

دیدم نظرات رو جواب می دی آدرست رو سیو کردم ! که جوابم رو ببینم پس این تو روح رو با پدرتون هم هستید ! عجب ! من دیگه حرفی برا گفتن ندارم !

من که گفتم هیچ ادعایی در مورد صحت صد در صد گفته هام ندارم.با اجازتون روح بابام رو از روح بقیه اجناس مذکر،جدا نگه می دارم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد