_ ... 

_ رفیقت پا میده؟ 

_ نه.میگه بعد ازدواج 

_ دیوونه،خر نشی! 

_ ...خوشگله،بچه مایه دار هم که هست. 

_... 

یه هم صحبتی کوتاه بود،توی اتوبوس دانشگاه.به گوش های من هیچ ربطی نداره.خودشون بی پروا حرف می زدن.اتفاقا نمی خوام در مورد سطحی شدن اجناس مذکر بنویسم.که می خوام در مورد اهداف متعالی ای که در این نوع ازدواجها وجود داره، بنویسم!!در مورد این عشق های متعالی!!بیاین قبول کنیم که در 90 درصد ازدواج های این دوره هیچ عشق متعالیی وجود نداره.وقتی حرف از عشق می زنم،منظورم عشق در اجناس مذکر نیست.نمی خوام بگم "جملگی"،ولی بیاین واقع بین باشیم.در تمام ازدواج های اجناس مذکر ،عشق وجود داره.چون جذابیت جنسی از نظر اونا،معادل عشقه.و بالواقع نمی خوام این قضیه رو سرزنش کنم.چون حقیقت اینه که، نیش عقرب نه از ره کین است،اقتضای طبیعطش این است!اگه میگم تو 90 درصد ازدواج های امروزی عشق وجود نداره،منظورم عشق مربوط به جنس مونثه!! که جاشو هزار جور عشق دیگه گرفته.من خودم یه جنس مونثم و من می دونم چه تعداد زیادی از دخترها ازدواج می کنن،صرفا به این دلیل که می خوان در اروپا یا امریکا یا استرالیا زندگی کنن!(اینجور موقع ها من میگم:طرف زن آمریکا شد مثلا.)من می دونم چه تعداد از دخترا به خاطر پول طرف باهاش ازدواج می کنن.اگه طرف تحصیل کرده باشه،با مقام و پول آینده ی اون طرف ازدواج می کنن!و از همه اسفناک تر،من می دونم چه تعداد بسیار زیادی از دخترا ازدواج می کنن،چون صرفا فقط ازدواج کرده باشن.بخاطر حرف مردم،بخاطر نگرانی های خانوادشون،بخاطر تنها نموندن در دوره پیریشون!و فکر می کنی عاقبت اینجور ازدواج ها چی میشه؟!بعد شش ماه،یه سال،سه سال،... مرد قصه ی ما میره پی تنوع طلبی ذاتیش،و زنه فیلش یاد هندوستون میفته،یاد عشق اولش!!!!! 

پیوست: باور کن ساده نیست،چندین بار پای صحبت های چندین هم جنس خودت بشینی که ازدواج کردن،شوهر دارن،بچه دارن، و با چه اشتیاق توام با افسوسی از عشق اولشون حرف می زنن! اگه 90 درصد اقایون رو متهم به این بدونیم که تفاوت عشق با لذت جنسی رو نمی دونن،واقعیت اینه که 90 درصد ما اجناس مونث هم فاحشه های کوچک معصومیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
زندونی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ http://zendouni.wordpress.com

اتفاقاْ یک همچین مکالمه‌ای رو هم من پریروزها شنیدم.
دختره به دوستش گفت: دیگه از سیامک خوشم نمی‌آد.
اونیکی به‌اش گفت: خاک تو سرت، اون که سانتافه داره!

یعنی متاسفانه این‌جور نگاه به رابطه‌ها اپیدمی‌ست و البته که خلایق، هرچه لایق..

ضرب المثل سختیه،خیلی سنگین و سخت...

iceb0y دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://iceb0y.wordpress.com/

نظر مارا که در مورد احکام کلی می‌دانی، به قول مارک تواین:
"All generalizations are false, including this one."
با اینحال مطلب خوبی نوشتی، امیدواریم تلنگری باشد برای آنان که نمی‌اندیشند! آمین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد