کلا بعد از اون دو سه تا کاتی که دادم،سیستمم رفته رو مود بده بستونی!حال بده،حال می دم.حال نده،کات می دم.واسه همین کلامون با خیلیا رفته تو هم.نمونه اش همین پروردگار محترم!

پیوست:این بزودی را نمی خواهم.نمی خواهم،نمی خواهم!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
زندونی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://zendouni.wordpress.com

من فکر می‌کنم که رابطه که به این‌جا می‌رسد نبودن‌اش خیلی بهتر از بودن‌اش است؛ برای هر دو نفر.

باز پای رابطه ها کشیده شد وسط!!!راستش من خودم در این رابطه ها انقدر گیج می زنم که مطلقا هیچ " تز "ی نمی دهم!به نظرم آدم طبق مودش عمل کند بهتر است،هر چقدر هم که هی مودش عوض شود!

پریا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ

من مخصوصا این به زودیایی که هیچ وقت نمیان رو نمیخوام اصلا....ما ادمای کم حوصله ایی هستیم احتمالا!

پری جان وقتی قرار باشد بزودی بدی بیاید،آنوقت آی زود میاید!آی زود می آید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد