هی این موبایل عهد بوق و عتیقمان را که چهار سال آزگار است که تصمیم کبری گرفته ایم که تعویضش نماییم را زیر و رو می کنیم،به آن چسب مضحک که چسباندیم تنگ دلش می نگریم و هر چه سعی می کنیم، می بینیم خیر،اپسیلونی انگیزه برای تعویضش نداریم! 

 

پیوست: به درک که مال عهد دقیانوس است و پاک آبروی ما را می برد! انگیزه را که نمی توانم دست کنم از جیب بغل شلوارم در بیاورم که!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
زندونی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://zendouni.wordpress.com

ما هم دست کردیم توی جیب بغل شلوارمان ولی انگیزه‌ای چیزی تویش نبود!
فکر کنم باید یک جای دیگر دنبال این‌چیزها بگردیم.

بن بست ها را بگردید،شاید بودها!!

پریا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

والله ما هم از وقتی به جمعیت دوست داشتنی ایرانسل بازان عزیز(تابلوئه به ایرانسل خیلی ارادت دارم نع؟) پیوستیم و دو گوشیه شدیم هی به گوشی داغون و چپر چلاغمان بیشتر عشق میورزیم...بس که سوسول بازی آن یکی را ندارد و حتی توی دره و نوک کوه هم انتنش از رو نمیرود
و طی 60 باری که به زمین افتاده و دل و روده اش ریخته بیرون حتی یک اخ نگفته بچم و خلاصه عین جوجه اردک زشت میماند طفل معصوم که هی کسی بهش محل نمیدهد و به حسنات و برکاتش توجه نمیکنند..

۶۰ بار که خوب است،بگو ۱۰۶۰ بار!

پریا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

گوشیتو یادمه من دوستش دارم نمیخواد دنبال انگیزه بری

پریا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

هر چیه این گوشی من و این گوشی تو خیلی بهتر از ماله علی بود

این که دیگه تابلوه!قبول نداری از غزل بپرس.جاوید هم شاهده!

جاوید سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ

منو قاطی این مسائل نکنید لطفا !

چیه؟از علی می ترسی؟ :دی :دی!! بااشه،اصلا نیروانا و رینا شاهد :دی

bahram سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

bale??

بله؟!!!!!!!!

جاوید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

مطمئنا هیچ موجودی وحشتناک تر از فیروزه تو دنیا وجود نداره :دی

مطمئنا هیچ موجودی راستگو تر از جاوبد وجود نداره !:دی

Iceb0y پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://iceb0y.wordpress.com/

نخیر! GPRS ِ همراه اول هم توی شهر شما فعال نشده که به این بهانه به ت توصیه کنم بری گوشی بهتری بخری!
اگر تنها مشکل‌ات شکل ظاهری ِ دمده‌ شده‌اشه، اصلا به ت توصیه نمی کنم عوضش کنی!

خیالت راحت،چهار سال از تصمیم کبرایمان که گذشته،چهار سال دیگر هم بالایش!

bahram جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

to ke dobare rafti ! mishe begi in che modelie?

چی چه مدلیه؟!!موبایلم؟یا خودم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد