یک چیزی که خیلی خنده دار است،این است که سران مملکتی مان،آی کیو ملت را در حد جلبک می داند!!!و به آن اطمینان عقلی و قلبی دارد!فکر می کنی در این یک هفته ی اخیر چند بار در تلویزیون ملی و توسط سران مملکتی اعلام شده که :"فقط یک نفر به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود!!!!!! یا مرتب اعلام می کنند که آقایان شکست خورده در انتخابات اگر به نتایج اعتراضی دارند،باید از راه های قانونی عمل نمایند.و کشاندن مردم به خیابان ها کاری را از پیش نمی برد!!" خب قبول!ما احمق که چهار سال پیش از طریق کاملا قانونی خواستیم به نتیجه ی انتخابات اعتراض کنیم،و خب همه دیدیم که چه شد! بعد حالا فکر می کنند مردم از شکم سیری توی خیابان ها سرازیر شده اند.یا کلا مرده ی کتک خوردن و مردن هستن!و از آنجایی که شعورشان در حد ماش هم نیست،حالیشان نمی شود که باید از طریق قانونی اقدام کنن تا اصولا راحت و بی سر و صداتر بشود قضایا را ماست مالی کرد! 

حال به من حق بدهید که اینقدر به ضریب هوشی سران مملکتم حسادت بورزم و به آنان حق بدهم که اینقدر خود را نخبه بدانند! 

 

پیوست: چرا مطمئنیم در انتخابات 22 خرداد تقلب شده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
زندونی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ق.ظ http://zendouni.wordpress.com

به یاد آوردیم اراجیف آقای منتخب را توی تلویزیون و در زمان تبلیغات که فرمودند ما اعضای دولت بیشترمان نخبه‌ایم. و وزیر بهداشت‌شان و بعد خودشان را مثال کردند که بنده خودم مهندسم و دانشگاهی... و بعد، از آن خنده‌های چندش آور زدند توی دوربین

مریم جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

تا حالا اینقدر نفرت رو با بند بند وجودم حس نکرده بودم که این روزها از سران مملکت متنفرم!

عزیزم آنها شایسته ی نفرت هم نیستند.من همیشه فکر می کردم آدم باید عشق و نفرتش را خرج آدم درست وحسابیی بکند!

پریا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

ولی اینو یادت باشه اونا خودشون میدونن چه گه تو گهی شده...حالا اگه به روی خودشون نمیارن به خودشون مربوطه...ولی دلم به این 4 سال خوشه که هیچ جای دنیا قبولشون نداره....بزار یه 8_9 ماهه دیگه معلوم میشه چقدر اوضاعشون تو دنیا خرابه....بعد نوبت مائه که بخندیم

علی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

اصلاْ از اولش هم من دلم می خواست این مردک کوتوله رای بیاورد که نخسه این جمهوری اسلامی کلاْ یکجا پیچیده شود همگی با هم!

مریم چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

آقای علی مساله این است یک کم نسخه خودمان هم دارد پیچیده می شود!!

علی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

مریم جان، نسخه نه، نخسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد