امروز هشت هزار و پانصد و نود و ششمین عروسک پشمالوی خود را به عنوان کادوی تولد دریافت کردم!باور بفرمایید روند دریافت عروسک برای من،هر سال دارای شتاب مثبتی است.و حال در میان اردک و الاغ و عنتر،هزار پا را هم بر ای خالی نبودن عریضه، داریم.پیش بینی می گردد اینجانب در سن صد سالگی بر اثر خفگی در میان حجم انبوهی از عروسک دار فانی را وداع گویم!!

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
ببخشید شما توی یکی از پستهای وبلاگتون شعری رو گذاشتید از مهسا مجدر
میخواستم ببینم شما خودتون این شاعر رو میشناسید؟
اگه میشناسید لطف کنید به من بگید
ممنون میشم
موفق باشید

نه متاسفانه. هیچ اطلاعات خاصی از ایشون ندارم!

پریا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

تولدته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارک خانم تیر ماهی....نگفته بودی....
منم عروسک میخوام خب...اخه به من جز پول یا خیلی هنر کنن کتاب و عطر چیزی نمیدن

نه پری جون،ایشون یه کوچولو زودتر کادوشون رو دادن.چون دیگه همدیگه رو نمی دیدیم!

بگو تولدت کیه،خودم واست عروسک می خرم:دی

هادی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ

هادی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

واقعا راست میگی یا امار عروسکهای پشمالوی شما هم مثل داستان رای های احمدی نژاده؟
الان که دارم فکر میکنم نمیدونم مشکل اینکه من کادو تولد خیلی کم میگیرم پشمالو بودن خودمه که بهم عروسک پشمالو نمیدن یا دوستام؟

نه خداییش داستان آقای احمدی نژاد یه چیز دیگه است! یعنی داستان من یه اپسیلون از داستان ایشون هم نمیشه! بسکه ادم بزرگین کلا ایشون!

غزل چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://3rdlevelnotes.blogspot.com/

آخ آخ یعنی برم خرسی که باسیه تولدت خریدم رو پس بدم؟ این از همه خرسهای دیگه ای که داشتی پشمالوتره ها! :D

عزیزم شما اون کتاب عیدی منو تونستی بهم بدی که بدو بدو پا شدی واسه تولد من عروسک هم خریدی؟دیییییییییییییییییی

ولی کلا هر چه از دست دوست رسد نیکوست و اینا :دی

bahram شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

*هزار پا؟ صد سال؟ 21 تیر؟ تولد؟ بدم نیست...
**می دونی خیلی وقتا دل منم یه کم بچگی میخواد....
*** مهم نیست در هر صورت تولدت مبارک.....
**** بابت عصر هم معذرت حسودی کردم......

کلا متشکرم!

پریا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

به نظر من همیشه چیزای خیلی عادیه که خیلی غیر عادیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد