می خوام بدونم خدا با اون همه فهم و شعور و داناییش،اصلا حواسش هست که تحمل مخلوقاتش ممکنه آستانه هم داشته باشه؟!!!!!! 

 

 

پیوست:آقا جان،خانم جان،پروردگار محترم،مخلوقات جان دار و طبیعت بی جان،اصولا هر چیزی آستانه داره.ببینید،درکش خیلی سخت نیست،هر چیزی بالاخره یه جایی آستانش تموم میشه.اون آستانه ی لعنتیو اینقدر لگد مالش نکنید!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.toforget.persianblog.ir

سلام فیروزه خانم.
میخواستم لینک وبلاگت رو تو وبلاگم بذارم، گفتم بیام اعلام کنم.

همیشه شاد و موفق باشی.

سلام
راستش تبادل لینک واسه من کاملا بی معنیه.بنابراین اگه به دلیل اینکه من بهتون لینک دادم شما خواستین جبران کنین،لطف کنین و لینک منو از بلاگتون بردارین.
ممنون

پریا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

شاید استانه را به حد غیر قابل توصیفی ارتجاعی افریده...بس که کش میاد و پاره نمیشود

یاسین سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

فکر کنم خودمون مسئول آستانه تحملمون باید باشیم نه اینکه خدا و بقیه رو مسئول اون بدونیم .به نظر من اگه آدم به چیزی که به قول تو آستانه نداشته باشه متصل باشه نه تنها تحملش بلکه هیچ بعد دیگه ای از زندگیش آستانه پیدا نمی کنه.البته ببخشید جوابت رو این جوری دادم.

قشنگه.حرفتون رو میگم.اما بدیش اینه که نسل من شعار زده شده.
باشه،من مسئول آستانه ام،شما چرا کفشاتو در نمیاری؟!! من مسئول آستانه ام،شما چرا از لگد مالی کردن خوشتون میاد؟! من مسئول آستانه ام،شما چرا مسئول کفشاتون نیستید؟!!!!
(منظورم از "شما" شخص خود شما نبود،منظورم بقیه بودن)

علی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

خدا: هاااااا؟

هی ه ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد