اتاق من جن داره! من می تررررسم:( 

 پیوست:البته جن های محترمی هستن.لابد احتیاج دارن که وسایل منو بر می دارن،بعد یه هفته می ذارن سر جاش! ولی خب،من می ترسم یهو قاطی شون یه جن نامحترم هم پیدا بشه:(( 

پیوست دوم: من خوابگاهم،و به غیر از من و جن های محترم،کس دیگه ای تو اتاق نیست!البته شاید روح هم باشه.البته روح که نامحترم نمیشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
Ehsan یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.ehsangm.blogsky.com

ببخشید قصد جسارت ندارم ولی حالتون خوبه

منم قصد جسارت ندارم اما آخه این چه سوال بی معنیه که می پرسین!!خودتون تصور کنین تو اتاقتون وسایلتون هی غیب بشن،هی ظاهر بشن،اونوقت حال شما خوب هم میشه؟!!

لولو خل خله یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://entezaei.wordpress.com

جن نبود، من بودم.

وسایل منو هر چه سریع تر می ذاری سر جاش،جن پررو!!

لولو خل خله!! دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

جن خودتی! ...ِ جن!!!

لولو خل خله ها صلاحیت اظهار نظر در مورد آدمها و اجنه ها رو ندارن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد