یک سوال داشتم.آیا در تمام دانشگاه های کشور،برای گذران یک درس،باید علاوه بر دادن امتحان میان ترم و پایان ترم،انجام تمرینات هفتگی و داکیومنت آن،ارائه ی سیمنار کلاسی و داکومنت آن،یک پروژه ساخت و داکیومنت آن و یا یک پروژه ی پیاده سازی و داکیومنت آن را باید ارئه داد؟!! و نمره ی بالای 18 شامل کسانی است که برای آن درس خاص مقاله ارائه داده باشند؟!

پیوست:آقای رییس جمهور محبوب،کاش شما بجای اخذ مدرک دکترا از دانشگاه علم و صنعت،تشریف میاوردید دانشگاه آزاد همینجا کارشناسی ارشد می خواندید،تا لذت فرت و فرت مدرک صادر کردن را با تمام سلول های وجودتان لمس می نمودید!!!!یعنی واقعا چقدر حیف شد که شما این همه دود چراغ را، به تنهایی خوردید! 

پیوست دوم:جا دارد از مدیریت محترم بلاگ اسکای که هنوز اقدام به زابره نمودن وبلاگ نویسها ننموده است،کمال تشکر را بنماییم!

نظرات 2 + ارسال نظر
روشنک چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.navayegaribane.blogfa.com

پاسخ سوال 1: بلی حتی در پاره‌ای اوقات اوضاع ازاین هم بدتر است.
پیوست:مگر ایشان رئیس جمهورما بیدن؟

تازه محبوب هستن،منتخب هم هستن،۲۴ میلیونی و حتی بیشتر هم هستن!!!!تازه کلی چیزای دیگه هم هستن که از شرح و توضیح آن معذوریم!!!

علی شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ

- امور آموزشی؟ یک سوال داشتم. آیا در تمام دانشگاه های کشور،برای گذران یک درس،باید علاوه بر دادن امتحان میان ترم و پایان ترم،انجام تمرینات هفتگی و داکیومنت آن،ارائه ی سیمنار کلاسی و داکومنت آن،یک پروژه ساخت و داکیومنت آن و یا یک پروژه ی پیاده سازی و داکیومنت آن را باید ارئه داد؟
- بله.

و تق، گوشی را می گذارد.

یعنی واقعا چقدر حیف شد که شما فیلمنانه نویس نشدید،به تنهایی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد