یعنی چیزی از خدا کم میشد اگر کمی جنبه در وجود این اجناس مذکر می نهاد؟! یعنی محال ممکن است، اگر جواب سلامشان را بدهی و چهار بار به رویشان بخندی و خدای نکرده محبت کوچکی را هم ابراز کنی، یعنی محال ممکن است که یا عاشقت نشوند یا گمان نبرند که عاشقشان شده ای!!! 

پیوست اول: یعنی اگر بشود اولی را تحمل کرد، خداییش آن دومی هیچ رقمه در کت انسان نمی رود!

پیوست دوم: از آنجایی که هر چیزی استثنایی هم دارد، خب من یک استثنا می شناسم. که تا قیامت هم بهش محبت کنی، نه عاشقت می شود و نه توهم می زند که عاشقش شده ای! آخ که من چقدر این استثنای کوچک را دوست می دارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

عشق و عاشقی واسه فاطی تنبون نمی شه!!

از کامنت مرتبط شما متشکرم!!!!

غزل یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

کاملا درک می کنم، از اول تا آخرش رو، بخصوص آخرش رو!

عزیزم تو انسان را درک نکنی، دیگر کی بیاید من را درک کند؟!!!
والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد