ردپاهای شلوغ

رد پاهایت را قاب کرده ام

و چسبانده ام شان به دیوار.

روزها و شب ها 

مرور می کنم رد پاهایت را، 

و دوستشان می دارم 

چون آواز شلوغ گنجشکانِ صبحگاهان 

که می گویند: 

صبح بخیر 

باز یک روز زیبا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

برای من که خواموشم

شبیه نور می مونی

منم اون عاشق حیرون

نمیدونی نمیدونی



ای جیگر خواموشتو!!

-------------------------------------------------------------------------------
برای من که مثل نور می مونم
شبیه موش کوری تو!
منم معشوق حیرونت
برو دیگه،نمون ای تو!

پیوست: اون جواب اولی که به من هیچ ربطی نداره!!اما اون دومی هم اصلا قصد جسارت نداشتم، یاد یکی از عاشقام افتادم، هوس کردم در وصفش، یچی بنویسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد