دل من با دل او همراه است یا دل او به دل من بند است؟!

یک جورهایی من را افسردگی پیش از پیشامد، پیش آمده! 

 

پیوست: شاید هم این اشتباه باشد! این دل من است که با دل او همراه است! یکی به این آسمان لعنتی بگوید دلش باز شود!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com/

در مورد دل تو و دل او چیزی نمی دونم ولی اینو میدونم که دل اگه جایی بند بشه... دل معشوقشم با خود همراه میکنه:)
اینم یه شعر از طرف مولانا در مورد دلش و دل معشوقش
شد ز غمت خانه سودا دلم
در طلبت رفت به هرجا دلم
خاک رهش گشتم و آخر ز بخت
رفت براین گنبد مینا دلم
در طلب زهره رُخ ماهرو
مینگرد جانب بالا دلم
در طلب گوهر دریای عشق
موج زند موج چو دریا دلم
آه که امروز دلم را چه شد؟
دوش چه گفتست کسی با دلم؟
از دل من در دل تو نکته هاست
وه چه رهست از دل تو تا دلم
پ.ن. هرکس خواست با آسمون صحبت کنه از طرف منم باهاش حرف بزنه... دلم لک زده برای یه پوشال برف.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد