صبح که چشم باز کردمو یه نگاه به موبایلم انداختم، دیدم وزارت اطلاعات نصفه شبی یه اس ام اس زده که روز 22 بهن روز شناسایی فتنه گرانه!! به شماره 113 اطلاع رسانی کنید!!!! من هم از صبح نشستم فکر می کنم که کیو معرفی کنم که از شرش خلاص بشم! اولش ذهنم میره به سمت مدیر گروهمون که گریه ی منو درآورده، اما با خودم می گم گناه داره طفلی،تازه زن و بچه هم داره. بعدش با خودم میگم زنگ بزنم این بشر خنگو که به زور می خواد واسه ولنتاین کادو بگیره رو معرفی کنم و از شرش خلاص بشم، بعدش دلم واسه مامان باباش میسوزه، اونا چه گناهی کردن که بچه شون خنگه خب! بعدش یه ذره فکر می کنم که دیگه کی رو می تونم به عنوان فتنه گر معرفی کنم.هر چی فکر می کنم کس خاصی به نظرم نمی رسه، به جز آقای محترم رییس سابق، که اونم قبلنا حالشو گرفتم، بسه دیگه!! چه خبره مگه!!

پیوست: دارم فکر می کنم چند نفر ممکنه زنگ بزنن، رییس جمهور محبوب رو به عنوان فتنه گر معرفی کنن؟!!!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

منم فتنه گرم ها! اینروزا خیییییلی کلاس داره!

اوووووه، یه عالمه چیزای دیگه هم هست که کلا خییییییلی کلاس میاره! حالا شاید بعدا یه پست در موردش زدم!

علی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

قالب وبلاگت هم خیلی زشت و آبزیپویی شده! عین آب دهن مرده!

مرسی واقعا!!! تعبیر از این زیباتر نمی شد؟!! نه واقعا نمی شد؟!(دل آدم آشوب میشه، مخصوصا آدم قبلش گفته باشه این قالب شبیه این روزای خودمه!!!)

بیا!! عوضش کردم، اسم قالبشم هست "خرسی"!!!! الان این قالب جدید، خوب به حال و هوای اینجا میاد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

قالب‌ات مناسب ولنتاین هم هست! بسیار عالی
می‌گم من رو هم مغرفی می‌کردی این روزا کمتر از محارب افت داره اصلاْ!!!
تازه فیس‌بوخ و طوییتر هم به‌اش اضافه کن...

اون فیص بوقه جانم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد