اون قلباش دل منو برده!!!

اینم خوبه!!! یه جورایی اینم با روحیم سازگاره انگار(مخصوصا اون پنجرهه!)!!! فقط کامنت دونیش بد جوری با قالبه سِته!!!!!!!!!! 

 

پیوست: کلا خوشحال میزنم واسه خودم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

آره، کامنت دونیش رو درست کنی، خیلی هم خوب می شه! فقط یه جورایی به اخلاقت نمی خوره کلاً... اینجا خیلی خوش یمن شده ... اخلاق تو نحسه! D:

بچه تخس شرور، اینقذه!! نیا اینجا، ایراد بگیر! بیا بگو به به،چه گلای خوشگلی،چه پروانه های نازی،چه قالب خوشگلی، چقده به خودت میاد،به روحیه ی گل و بلبلت میاد!!! به به کلا...
اینجوری!! یاد گرفتی؟! :دیییییی

غزل سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

یعنی داشت صفحه load می شد یکلحظه شک کردم نکنه آدرس رو اشتباه زدم، رفتم دوباره چک کردم.
من با اون قالب قبلیه متعجب شدم اما با این یکی سوپرایز شدم!
یعنی اگه از این خوشت میاد خوبه ها! اما خب کلا دیگه خیلی عجیبه

مرسی غزل، این هیجان انگیزترین کامنتی بود که خوندم:)

ناشناس سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

تو خوش‌حال بزنی، مثل اینه که ما خوش‌حال می‌زنیم!! از دودکش‌ات هم که لُپ لُپ قلب می‌زنه بیرون! :دی

" قُلپ قُلپ " جانم :دی

جاوید سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام

از دید طراحی وبی ، این قالب اصلا مناسب نیست و به دلیل اینکه چشم رو بسیار اذیت می کنه ، ولی از قدیم گفتن چهار دیواری اختیاری با روحیتم که سازگاره پس گور بابای طراح وب و بقیه !

راس میگی، مخصوصا رنگ فونتش خیلی کمرنگه!! ولی خب چون قالبشو کِش رفتم، خیلی دسترسی ندارم که فوضولیش کنم!! همینا دیگه!

ناشناس چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

قُلُپ قُلُپ برای مایعات استفاده می‌شه جان جان!
: دی

از اونجایی که اصولا و عموما از توی دودکش قلب قرمز! بیرون نمیاد، اگه بیاد قُلُپ قُلُپ بیرون میاد جانم! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد