سخت می گیرد جهان بر مردمان سختگیر

وقتی داشتیم بر می گشتیم - از اونجا که هم رفت و هم برگشت،یه 24 ساعتی تاخیر داشتیم! به خاطر همین - تو فرودگاه علاف بودیم! یه آقا خلبانی هم توی تور ما بود، که اونروز کنار دست من نشسته بود و خب طبیعتا هم صحبت شدیم! اون یه ذره از خودش گفت و منم یه ذره از خودم و کلا تغییر رویه ی آنی خودم،برای تغییر جهت زندگیم. خب اولش یه کم تعجب کرد، یه کم هم آفرین آفرین هم گفت. اما بعدش یه حرف خوبی زد، گفت آدم نباید به زندگیش سخت بگیره،(مخصوصا ماها که زنیم و نون آور خونه نیستیم!!!- اون اینجوری گفتا، اما خب پُر بیراه هم نگفت!- ) و اینکه آدم هیچ وقت نباید خوشی های زندگیشو فدای اهداف آینده اش بکنه که اینجوری همیشه حالو به آینده باخته!!! بعدش نه اینکه چون اون آدم مهمی بود و همه تحویلش می گرفتن، صرفا چون خیلی با لحن قابل پذیرشی اینو گفت، این قضیه تو مغز من حک شد. واسه همین من کلا یه مدتیه خیلی به خودم سخت نمی گیرم! تزم عقبه؟ خب به درک! امتحانمو به اندازه ی کافی خوب ندادم، به جهنم! همه ی اینا باعث نمیشه که من وسط این هیاهو زنگ نزنم به دوستم که بیا بریم ولگردی!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
جاوید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

رنگ نوشته ها کمرنگه خوب گور بابای چشم خواننده های : دی صرفا یه شوخی بود ....

نه اینکه گور بابای خواننده ها!! ولی کلا این بلاگ سر جمع دو-سه تا خواننده بیشتر نداره که با همون دو-سه تا هم رودروایسی که نداریم که !! :دی

بهزاد شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

حرف درستو از غریزه بشنو!
----------
سبز ِ سبزی ریشه داری؟ بد نیست

من کلا از رنگ سبز و آبی و کلا هر چی که رنگ و وارنگ باشه خوشم میاد !یاد بچگیام میفتم با این قالب! یه جورایی شیرینه! هر چند به نظر تو بد نیست:)

علی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

چرا تو این پستت هیچی ننوشتی؟
من که نوشته ای نمی بینم اینجا! جاوید تو چیزی می بینی؟ چی نوشته این فیروزه؟ من فقط یه صفحه سبز میبینم با یه دود کش که ازش قلب هلف هلف می زنه بیرون ... شایدم پلق پلق ... یا حتی چلپ چلپ.
.
.
.
.
خدا رو چه دیدی... شایدم تلق تولوق!

عِب نداره علی.اشاالله علم پیشرفت میکنه، یه چیزی کشف می کنن تا کور رنگی رو درمان کنه! امیدت به خدا باشه :(
.
.
.
.
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد