از همون هجده سالگی تا الان که ده سال ازش میگذره، همه ی عاشقای من، یعنی بیشتر بیشترشون، یه جورایی دیوونه می زدن!! 

پیوست: نمی دونم من آدم دیوونه کنم یا دیوونه جذب کن؟! 

پیوست: کامنت دونی صرفا واسه طنز قضیه بازه!

نظرات 4 + ارسال نظر
ماری سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

در آدم دیوانه کنی تو که شک نیست عزیزم:)‌ اما عاشق و عاقل مگه آبشون توی یک جوی آب میره؟

اما من گزینه دومو به عنوان گزینه ی صحیح انتخاب می کنم، چون پیش اومده خواستم یکیو دیوونه کنم اما نتونستم:))
مگه قراره بره؟! چه ربطی داشت کلا؟!

غزل سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

چقدر این قالب ه شکل خودته! من چون نظری ندارم گفتم این نظر رو بدم که هم نظر داده باشم هم نه!

کدوم قسمتش؟!!!
دو رگه است آخه!

جاوید سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

...

:)

ناشناس چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

راست می‌گی‌یا حالا که فکرش رو می‌کنم من هم هم‌چی رو به راه نیستم!!!
:دی

چه ربطی داشت؟!!
آقا کامنت مرتبط بذارین!!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد