مرخصی استعلاجی

خیلی پخش و پلام. یه چند روزی باید برم خودمو جمع کنم و به هم بچسبونم.  

پیغام به بهزاد: ببین بهزاد، فکر کنم گلپر داره خودشو با محیط وفق میده. جوونه هاش خوب دارن رشد می کنن. اما یکی از برگای بزرگش دیگه تقریبا خشک شده، و خب مانع از آفتاب دیدن برگای کوچیک میشه. اما ساقه ی نسبتا قطور و سالمی داره. نمی دونم چیکارش کنم. بچینمش؟ ناراحت نشه گلپر؟ دردش نمیاد؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسلم سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق

بفرمان حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

فک کن این چقذه باحاله!!!!!!!
یعنی حیفم اومد پاکش کنم:دی

بهزاد سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

خوبه که خوبه.
راستش من دیدگاه رمانتیک خاصی نسبت به گیاها ندارم و نمی دونم درد مرد میکشن یا نه. ولی با این تفاسیر پیشنهاد میکنم اون برگرو بچینیش بره.

مرسی! خب بهنامتون هم نمی دونست؟!! من میترسم ساقه به اون گندگی رو بکنم، شکه بشه یهو!
نگفتی برگ رو بکنم و ساقش باشه؟!! یا هر دو؟

جاوید سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

من بهزاد نیستم هیچی هم از گل و گلدون سرم نمی شه ولی خوب نظریه می دم !!!!!! ببین اون جونه ها نمی ذارن به اون بزرگه غذا برسه کلا اون جونا رو بکن اون بزرگه هم که مرده می مونه یه ساقه اونم که قشنگی نداره بندازش دور راحت !

بهزاد چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

اونکه گفتم بچینیش رو بهنام گفته بود دیگه. از کجاشم فرق نمی کنه هر جور به زیبایی ظاهری گیاهت بیشتر میاد.

bahram چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

vaghean fekr mikoni ESTEHLAJI doroste unja neveshti?

نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد