به یک دم می کشی ما را، به یک دم زنده می سازی. رقابت با خدا داری

  

 

پیوست: دیروز یه فیلم خوب دیدم، Amelie. در حد خدا بود! هنوز هم چند تا از سلول هام تکون می خورن! اگه فیلم رو دیده باشین (که احتمالا دیدین!) ربط این نقاشی رنوار رو می فهمین.

پیوست دوم: تیتر از یک ترانه از دریا دادور است. سلول های منو از خیلی وقت پیش تکون میده:) چون شعر ترانه واسه من کنایه به دو تا چیز خیلی خوب توی ذهن من داره. (الان حوصله ندارم این ترانه رو بسرچم و لینک بدم، شاید بعدا!)

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

خب من دیدم، حالا چه ربطی داره؟!

چه جوری فیلمو دیدی ربطشو نفهمیدی؟!!! برو یه بار دیگه فیلم رو ببین آقای محترم عزیز!!!! بعدا اگه متوجه نشدین،(که البته محاله که ربطشو نفهمین) من خودم توضیح میدم واستون:دی

ناشناس سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

آهنگ‌های دریا دادور رو خیلی دوست دارم، به خصوص ماه پیشانو و سرود ملی
خوش می‌گذره؟

سرود ملی شو گوش ندادم گمونم!
تو خودت خوش می گذره؟!

غزل چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ

من فکر کنم فیلم رو دیدم، یعنی باید برم دوباره بگردم فیلم رو ببینم! اما من عاشق این تابلو ام! حس خوبی بهم می ده همیشه! کلا نقاشی های این آقای رنوار رو دوست دارم توش زندگی زیاده

:)

ناشناس پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

من بد نیستم، یه پروژه دارم که باید تا دوشنبه تحویل بدم ولی هنوز جواب نداده. :دی برعکس!

اوّلین سرود ملّی ایران رو دوباره خونده که می‌گه «نام جاوید وطن، صبح امّید وطن، جلوه کن در آسمان...»

یه سرود ملّی دیگه هم باز خونده «ای ایران ای مرز پرگهر، ای خاک‌ات سرچشمه‌ی هنر»

محض خاطر خدا هیچ کدومو نشنیدم:)

ناشناس جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

عِرق ملّی‌ات کجا رفته پس؟! لینک می‌کنم برات برو گوش کن بلکه نصف دیگه‌ی عمرت رو بتونی نجات بدی!

وطنم، وطنم، وطنم
http://www.youtube.com/watch?v=hDlMictEQsI
ای ایران مرز پرگهر
http://www.youtube.com/watch?v=u3N2zfed1AU

شما مث اینکه یادت رفته ایران چه خبره ها!!! خودمو کشتم اخرشم با آنتی فیلتر نتونستم ببینمشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد