گره کور

انگشتمو نخ بستم

که

یادم نره که یادت رفتم. 

 

پیوست: از این وبلاگ   

 

پیوست دوم: عنوان از خودم

نظرات 6 + ارسال نظر
toure یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ق.ظ http://www.toure.blogsky.com

salam
hichvaght be yade kasi ke be yadet nist nabash
marefatesho vaghti nadare marefat be kharj nade

بهزاد یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

اون داستانه که چند پست قبل گذاشتی نصفه نیمه بود؟ من رسیدم اونجاش که احضارش کردن دفتر مدیر تموم شد موندم تو کف.
کلا اسمش چیه و نویسندش کیه؟

اسمش "کودکی نیمه تمام" از کیومرث پور احمد هستش! من خواستم کاملشو پیدا کنم، اما نیافتم. انگار اصلا کتاب نشده!(شایدم شده اما من اون موقع نتونستم انتشاراتیش رو بیابم!!)
من از اینجا گرفتم:
http://www.parand.se/ketab-k-porahmad.htm

غزل سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

می دونم که مال خودته ها! اما من عاشق قالب قبلیه بودم! خود تو بود!

اینکه آرشیو نداشت روی اعصابم بود!! البته قبلش هیچ حسی نداشتم نسبت به این قضیه ها!!
الان زندگیم آشفته است، رسیدم درستش می کنم همون قبلیو!

ghazal az forodgah جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

khob alan ke dobare khondam ino mibinam ke che doroste harfet va che lazeme, injori tedade nakha ziad mishe ke :D

وایرلِس مجانی پیدا کردی؟:دی

حواست باشه فقط تعداد نخ های آویزون به انگشتات زیادی زیاد نشن که زیادی دست و پا گیر میشن:)

شیوا بلوریان شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.shivaboloorian.blogfa.com

مرسی از توجه و امانتداری ات عزیزم

خواهش می کنم خانم بلوریان.
ممنون از شما که حرف دل منو به این زیبایی زدین...

parYa دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

عالی!!!

اوهوم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد