از محبت اخلاق سگ، مُل می شود!

دروغ چرا؟!! با اینکه امسال نسبت به آدما اخلاق سگ داشتم و صبح قمبرک(؟) گرفته بودم که کاش اخلاقمو یه کم بهبود داده بودم که ملت رغبت کنن امروز تولدمو تبریک بگن! اما از حدودای ظهر به بعد با سیل تبریک تولدم مواجه شدم!! که حتی بی سابقه هم بود!! کسایی بهم تلفن زدن و تبریک گفتن که به عقل جِنم هم نمی رسید!! دیگه اس ام اس ها بماند! اینجوری شد که با اینکه کلا من با روز تولدم حال نمی کنم(چون همیشه از همون سن دو سالگی،روز تولدم، احساس پیری بهم دست می داد!!!)، ولی امسال تا اندازه زیادی این روز واسم خوشایند بود.( با اینکه پشت تلفن دو ساعت به جون خواهرم عر زدمو صبحشم هم اتاقیمو از غرغرهام کم مستفیض نکردم!!!) 

پیوست: واسه همین شیرین شدن روز تولدم، از امروز تصمیم گرفتم که هر چقدر هم که اخلاقم سگه، تولد آدما رو بهشون تبریک بگم!

پیوست دوم: الان واقعا خجالت میکشم که امسال تولد بعضیا کاملا یادم بود، ولی به خاطر همون سگیت اخلاقم، به روی خودم نیاوردم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

سگی بگذار ما هم مردمانیم

عیبی نداره که
همین که داری میگی سگم معلومه بچه ی خوبی هستی و راحت این سگیتت میپره
غمت نباشه

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ق.ظ http://cafe40cheragh.blogsky.com

شاید همین اخلاق سگیت باعث جذب بقیه شده!! مثبت فکر کن
تولدتون هم مبارک...

گمون نکنم:))

علی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

خرسندی به خدا ها!!
آخه کجای اخلاق تو سگ حساب می شه؟ اخلاق سگ ندیدی پَ!! پاچه ای میگیرن ملت از ما که تو اون وسط عوض دختر شاه پریون ای!! هی نق بزن حالا!

تا حالا توجه کردی چقدر به طور غیر مستقیم غرغر شغلتو داری؟! می خوای یه کار کن تو: یا شغلتو عوض کن یا اخلاقتو!!

دیوانه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://divane.blogsky.com

گفتم بر می گردم .

خوشحالم:) یکی از گذشته:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد