اگه قاقالیلی هم واسم بخرن، من دیگه مشقامو نمی نویسم:(

:((((((((((((( فک کن شغل 24 ساعتیه خواهرم کم بود، حالا قصد ازدواج هم پیدا کرده:(((( من خواهرمووو میییییی خوااااااااااااااااااامممممممممممممم:((  

 

پیوست: با این همه شوک ناگهانی، یدونه دوست پسر افاقه نمی کنه:دی کسی چند تا بقالی خوب سراغ نداره؟!؟!!! 

پیوست جدی: من جدی جدی خواهرمو می خواااااااممم:(( یکی بیاد خواهر منو بهم پس بده :(( آخه چرا می یاین خواهر آدمو می دزدین؟!!

نظرات 6 + ارسال نظر
titi شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

آخی! طفلکی!
واقعا چرا می خوان بدزدنش؟!
فکر کنم به ارتباط شما حسودیشون می شه!!

این روزا بقالیا همشون شدن کاسب!بقالیهای خوبشم جنساشون همچین ....ای می لنگه.

اونم چه لنگیدنی!! :))

جاوید شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

اصلا بهت نمی آد به یک انسان حتی اگه خواهرت باشه اینقدر علاقه داشته باشی ُ‌این پستا شوخیه نه ؟!؟ بگو شوخویه !

اصلا هم شوخی نیست! خیلی هم جدیه! من نمی دونم تو چرا فکر می کنی من اینقدر سنگدلم!!!! چرا واقعا؟!

parYa شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://paaryaa.persianblog.ir/

حالا نمیره که گم شه...مبارک باشه خواهر زن خانم
یعنی دوست پسر جواب میده؟برم تو نخش...

نمی دونم!

غزل( به صورت سنگدل شده) یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

دوست پسر جواب نمی ده! من این ورژن رو امتحان کردم! متاسفانه باید بهش عادت کنی و کلا آدم قبلی رو با آدم جدیده جایگزین کنی . سخته اما تنها راهش همینه. می تونی برای کمکی از وبلاگت بیشتر استفاده کنی و آدمهایی که می شه بهشون غر زد
مواظب خودت باش

:)) عاشقتم:))

ناشناس چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

تبریک بر نون زیر کباب عزیز!
راستی به نظرت چرا همه‌ی مثل‌های ما یه جورایی به شکم و حومه مربوط می‌شه؟!

این ضرب المثل رو نشنیدم تا حالا!!!! یعنی چی حالا؟!

ناشناس پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

هیچ چی، خیلی بد اخلاق شدی ها!!! بعد از قرنی یه کامنت نوشتم که یه چی نوشته باشم. تبریک هم گفته باشم.......

:)) بد اخلاق کدومه!! من خود دختر شاه پریونم اصلا D:


ممنون بابت تبریک و اینکه بعد قرنی یه کامنت نوشتی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد