این زندگی زاقورت رو کجای دلم بذارم(سری دوم)

قراره یه دیتاست ازشون بخرم، بهشون گفتم 32 تا تصویر واسه من ایمیل کنین تا به استادم نشون بدم، بعد الان 11 روزه که فقط 12 تا تصویر ایمیل کرده. یعنی به طور متوسط روزی یه دونه تصویر!! بعد بهش می گم من بخوام اون 900 تا تصویر رو ازتون بگیرم، به نظرتون چقدر طول میکشه با این اوصاف؟ میگه خانم شما چقدر عجولی!!!.... استاده یه پسری رو بهم معرفی کرده که برم ازش چند تا پیپر بگیرم، ببینم به درد پروژه ام می خوره یا نه. صبح که می خوام برم دانشگاه، با هزار خواهش، حلقه ی هم اتاقیم رو ازش می گیرم بندازم دستم که پسره خیالش راحت باشه، دیگه منو سر ندُوونه برا یه وقت دیگه. وسط بحث   LLE, NLE , DLLE  می گه دستای ظریف و زیبایی دارین، حالا من همه ی پیپر ها رو نیاوردم، هفته ی دیگه بیاین بقیه شو بگیرین!!!.... به یه دوست چندین و چند ساله می گم نگرانتم! میگه خوابم میاد، برو ردِ کارت!!! .... هم اتاقی عزیزم،دو تا دوست پسر فابریک داره، با پنج نفر هم در آنِ واحد قرار ازدواج گذاشته، از صبح تا شب هم میشینه ور ِ دلِ من، زنگ می زنه به شیشمی که: قربونت برم، فدات بشم، عاشقتم، دوست دارم، تو نباشی، من می میرم!!! .... از همه ی همه ی اینا بدتر تر، زنگ می زنم به بابام، میگم من اعصاب ندارم،دارم خل میشم بسکه کارم راه نمیفته، می خوام برم شمال، کنار دریا، اعصابم بیاد سر جاش. می گه: دوره!!!!!

پیوست: یکی نیست بگه: می خوای من برگردم خونه؟ دسته جمعی بریم پایِ جوبِ سر کوچه مون بشینیم؟!! دلمون باز بشه؟!!!؟!! خوبه الان؟ به اندازه ی کافی نزدیکه؟!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
mahmood پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

تو رو خدا نگا چه کامنت خنده اییه:))

تی تی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

این پیوستت باقلوا بود ، به خدا کلی خندیدم!!

جاوید جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

می گم این حلقه ازدواج ظاهرا وسیله ای که شما به خاطر بی جنبگی خیلی از پسرا ؛ خیلی بهش نیاز دارید ، یه دونه بخرید داشته باشید ،مواقع لزوم استفاده کنید ...

من حالا می فهمم چرا دخترا اینقد اصرار دارن شوهر کنن!! نگو به حلقه اش نیاز دارن!

ناشناس جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

حالا چه کاریه‌یه؟ تا سر کوچه کی حال داره بره؟! همون تو خونه پاتو بذار توی وانی، تشتی، چیزی. بزن تو آب سرد!!! اعصاب‌ات بیاد سر جاش......

:))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد