دُرنا

یه دشت طلایی و یه آسمون ابری و یه باد ملایم و آهنگی که هیچی نمی شنوی ازش غیر از : کفترای بسته، آزاد...  

 

پیوست: موسیقی مورد نظر، خیلی با سلیقه ی هم سن و سالای من همخونی نداره. صرفا گفتم که اگه زحمت دانلودش رو کشیدین و خوشتون نیومد، مقصر فقط کنجکاوی خودتون باشه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

این کامنت مال پست بالای‌یه
آاوووووووووووو!!! با لهجه‌ی رشتی بخون‌اش
:دی

راستی چرا کامنت‌دونی رو می‌بندی؟!

نییییییییییییماااااااااااااااااا من کلا نوفهمیدم چی می گفتن:دی هِی می گفتم:جان؟!!!! بله؟!! چی؟!!!


اِه! گیر میده به کامنت دونی من!!!

غزل چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

من دلم برای شما تنگ شده! این اطلاع رسانی کامنت دونی بود، چون جای دیگه ای در دسترس نیستی!

غزززززززززللللللللللل یاد بگیر کلا دلت واسه هیششکی تنگ نشه! به خدا!!



*ولی کلا منم با اینکه سعی می کنم دلم واسه هیشکی تنگ نشه، ولی گاهی میشه:( مثلا یه مدت پیش، با خودم نشسته بودم فکر می کردم که "خوودایا، این غزل پس دیگه کی می خواد این کتاب فروشی شو دایر کنه؟!!:دی بعدش هی دلم خواست از این حرفای رویایی شیرین بزنیم دوتایی،مث قدیما:)

تی تی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

درنایت زیبا بود!
باعث شد بگردم و باقیش هم دانلود کنم.

چرا جانم. . .
هستند هم سن های شما که دوست دارن این نوع موسیقی رو و من در کنار خودم خیلی ها رو می بینم.
اما خودم به شخصه همه نوع سنتی رو دوست ندارم !
اما این یکی چسبید. ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد