دلم دریا می خواد

رفتم دریا، گذاشتم شن و ماسه و آب دریا، بره لابلای انگشتای پام. گذاشتم آرامششون رو بریزن توی انگشتای دستم. با ماسه ها، سنگا و صدفا بازی کردم. واسه پرنده های دریایی دست تکون دادم. باد ملایم، بوی دریا، اومد وول خورد لابلای مو هام. نمِ بارون نشست روی صورتم. یه لبخند شدم. یه لبخند بزرگ... 

 

پیوست: با جیغ و ویق و سر و صدا و زور بازو، برم گردوندند! من باز دلم دریا می خواد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ماه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://mah-khorshid.blogsky.com

khoshhal misham man roham be invane ye dos jadid qabool konid!

تی تی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

آخ . دلم از این لحظه ها می خواد!
چقدر زیاددددددد.
فیروزه خیلی درنا رو دوست دارم گوش می دم هنوز..:)

غزل سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

تک خوری همینه جانم! دو نقطه دی

من عاشق اون "دو نقطه دی" ات هستم یعنی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد