جذابیت، تو دل برو، کشتی منو که با اون تیپت!!!!!!

یه سوالی هست که چندین ساله واسه من مطرحه. اینم اینکه این آقایونی که شلوار فاق کوتاه با تی شرت کوتاه تری که روش می پوشن و راه به راه جلو هر کس و نا کسی، مدام خم و راست میشن و این پشم و پیلی1 های شکم و کمرشون رو میندازن بیرون با اعتماد به نفس کامل. اونوقت این آدما واقعا پیش خودشون چی فکر کردن؟!!! نه خداییش اینا پیش خودشون چه فکری کردن؟!! 

 

پیوست: خداییش! جدی!

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش تمدن سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

خدت رو ناراحت نکن
اونا معمولا فکر نمیکنن

خودمو ناراحت نکردم!

ناشناس سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

من که هر بار یکی از اینا رو می‌بینم فکر می‌کنم الانه که شلوار از پاشون بیفته پایین!!! بیچاره‌ها هی مجبورن یا با دست یا به زور کمربند سر جا نگه دارن‌اش! کلاً عذابی‌یه الیم!
من هم همین سؤال رو هی از خودم می‌پرسم، فهمیدی به ما هم بگو!

اِ!! پس این سوال واسه همه پیش میاد:دی

یک ناشناس شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://he-does-not-like-me.blogsky.com/

خوب حتما فکر میکنن جالبن و نظر ماهارو جلب میکنن

ازشون خوشم نمیاد

مزخرفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد