بی غرض

آقای محترم نظریه پرداز "بهترین سن ازدواج بین 16-17 سال"، عزیزم شما به روح اعتقاد دارین؟

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

می بینم که این دفعه قبل از این که به روج شون عنایت کنی، می خوای مطمئن شی طرف به روج معتقد هست یا نه!!!!
بسیار خوب، بسیار خوب
جدیداً ازدواج نکنی پاداش هم نمی دن، بدبختی، های های های

چرا اتفاقا! می رم ازدواج می کنم، بعدش بچه دار میشم، 18 سال بعدش بهمون یک میلیون تومان میدن!!! ابعدش پولدار میشم، می تونیم بریم خوشبخت زندگی کنیم!!!!

بهزاد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

یاد این افتادم
http://www.google.com/reader/item/tag:google.com,2005:reader/item/7577c9b5f6a50026

:(

علی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://entezaei.wordpress.com

من که بهش رای می دم!

خوشبختانه دیگه نمی تونید بهش رای بدین.

علی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

استفاده ابزاری اینه که خِرتو بگیرم، مجبورت کنم لینکم کنی (اَییییی!)


*.با موبایل کامنت گذاشتم، آدرس رو تو خودش سیو داره!

لینکت نمی کنم!!!( اَیییییییییییی)

* الان آلزایمر گرفتم یهو و به روی خودم نمیارم اون " * " رو!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد