چقده تو ماه ای

من امروز کلا آدم غیر مفیدی بودم، و کلا هیچ کار مثبتی هم انجام ندادم.  کلی مهمونی رفتم. کلی غذای خوشمزه خوردم. یه عالمه بازی کردم به صورت ان لاین و رکورد ملت رو شکستم.(این قسمت خیلی خوشحال کننده بود،چون حریف هام همه پسر بودن،اونم از نوع حرفه ایش) بعدش کلی فیلم دیدم برای خودم. کلی آهنگ گوش دادم با صدای بلند. یه کتاب هم شروع کردم واسه خوندن. کلی تو فیس بوک وول خوردم. تازه چت هم کردم با دو تا آدم. الانم می خوام - بر خلاف همیشه که تا 2 نیمه شب درس می خوندم،- برم بگیرم بخوابم، و داشتن یک روز غیر مفیدمو تکمیلِ تکمیل کنم. کلی هم از این قضیه که عجب روز غیر مفیدی بود احساس شعف می کنم. چون متفاوت بود! کلی هم احساس خوب دارم که اینقد لارجم برای خودم تو این هیری ویری و کمبود وقت!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

یعنی من الان مدتهای مدیدیه که غیر مفیدم و بسی لذت می برم ازش

من به خودم در موقعیت تو میگم: کاملا مفید!! تازه کلی هم غرغر می کنم که "آخه چرا من اینقدر باید مفید باشم!!!نمی خوام این همه مفیدی رو!"

تی تی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

کلا جمعه هم برای من غیر مفید بود و اتلاف وقت!!
ولی اون قسمتش که با یه آدم شبیه تو چت کردم خوب بود!:)
اما...دوباره هوایی شدم!!

هوای چی؟!!!

جاوید شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://Gamez.ir

چقدر شما بخیلی خود آدرس اون سایت خوب و مفید که این همه بازی آنلاین کردی و رکورد شکوندی رو می دادی که ملتم برن آنلاین بازی کنن و مثل شما لذت ببرن ، خسیس ...

:))) که بیان رکورد منو بشکونن؟! زرنگی، نمی خوام:دی

پیوست: آدرسش همینه که این آقا اینجا نوشته:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد