۳۰ روز تا آخر ماه طلایی

به خودم مرخصی دادم. در واقع یه روز که از خواب بیدار شدم دیدم این دو تا استاد محترم رسما اسکل کردن منو. اولی تا بهش میگی چیکار کنم، میگه "سیگنال پروسسینگ"!! آخه ایمیج چه کارش به سیگنال؟!! دومی هم که تا تقی به توقی می خوره،چشماشو گرد میکنه که "دیتاستت رو گسترش بده". انگار کشکه! انگار پفکه! انگار آبنباته! نفهم!! دروغ چرا؟! این سرماخوردگی همراه با تب هم مزید بر علت شد. 4 روز تب آدم دیوونه میکنه، چه برسه به 6 روز!! این شد که من با اختیار تام نداشته ام، یه تصمیم کبری گرفتم که به خودم مرخصی بدم. نه علافی ها! مرخصی! یعنی کار یواشکی. یعنی کاری که عشق است. بعد از اونجایی که آدم واسه کاری که یواشکی و عشق است و در پیش رو، دو تا استاد هم داره که نهایت یک ماه، ازت نمی پرسن "اوهوی، کجا به سلامتی؟تشریف بیارین در خدمتتون باشیم!!!"، اینه که از الان، همین الانِ الان –به صورت کاملا فشرده-، یک ماه طلایی شروع میشه. پس پیش به سوی یک ماه طلایی یواشکی... هوررررررااااااااااا

نظرات 5 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

هوررررررررررااااااااااااااااااااااا!
منم از این ماه ها می خوام! منم می خوام یواشکی فقط یه جایی که این دورو بر نباشه، یکم دور باشه

یواشکی که دور و نزدیک نداره:دی

تی تی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام.
زنده ام به گمونم.
تو چطوری؟آخه بچسب به بخاری. سرماتر نخوری!! مواظب خودت باش.

کوش پست من!!!
پست قبلیت چسبید. :)

:)

تی تی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

بیا بخونم.
این یه دستوره!!
کلا برا مریضیت خوبه!
منتها دیگه ممکنه بلند نشی از جات! :دی

خدا نکنه البته!

ناشناس یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام! این پست آخری و چرا ورداشتی؟ هر وقت کامنتا رو می بندی من کرم ام میگیره بیام یه چیزی بنویسم، حالا اینجا می نویسم!!!

کوکب خانم می شدی میومدیم یه دلی از عزا درمیاوردیم. من که آخرش نوفهیمیدم کبری چه تصمیمی گرفت!!!

یچی میگیا!! آخه تو واسه اون پست چه کامنتی میتونستی بذاری؟!! خداییش!!

بعدشم اینکه تصمیمش یواشکیه مثلاها!!

ناشناس دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

باشه تصمیم یواشکی!!!

ولی هر وقت کوکب خانم شدی یه ندا بده برسونم خودم رو!!
:دی

من الانشم کوکب خانمم=))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد