کره الاغ کدخدا یورتمه می رفت تو کوچه ها!!

این دو پست قبلی این بلاگ رو میبینید؟! که محض خاطر خدا یدونه کامنت خشک و خالی هم نداره!! روی هم حدود 100 تا بازدید کننده داشته. الان یک آقایی که خواستن اسمشون عنوان نشه!! نظرشون اینه که چون اسمت دخترونه هست، ملت میان بلاگت ببینن چه خبره! صرف اینکه فقط دختری!!! اینه که من تصمیم گرفتم اسم نویسنده ی بلاگ رو بذارم مثلا کره الاغ کدخدا، ببینم الان چقدر میزان بازدید کاهش پیدا میکنه!!! 

  

پیوست: بعدشم این که جنبه داشته باشید بی زحمت! درسته که من اینقدر جَنَمش رو دارم که اسم نویسنده ی بلاگم رو بذارم کره الاغ کدخدا، اما شما هم ظرفیتش رو داشته باشید و اینو ملعبه دستتون واسه خنده قرار ندین! بی زحمت!

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

نتیجه ی تحقیقاتتو به جاوید اعلام کن چون یه سری تئوری در باب دسته بندی مخاطب وبلاگ های پر بیننده و پر کامنت یا همچین چیزایی داشت یادمه
یکی از مواردشم همین دختر بودن نویسنده بود

اصلا توی بلاگم اعلام عمومیش می کنم این نتایج گهربار رو!!

آقای حامد پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

این کارت حداقل فایده ش برای من این بود که بعد از مدتها وبلاگتو خارج از گوگل ریدر بخونم و بیام ببینم که به به چه header بامزه ای درست کردی برای وبلاگت! و یک تیکه به ت بندازم که چرا این عکسا اینقدر کوچیکه؟ باید با Magnifier‌ ِ ویندوز ببینیم که چی چین اینا!؟

آقای حاااااااااااامد، این چه وضعشه آخه!!! این هدر بلاگ من تقریبا یک ساله که عوض شده!!! تف بر این امکانات پیشرفته:دی نمی ذاره کسی بیاد هدر ما رو کشف کنه که:دی:دی

راستش اکثر چیزایی که واضح نیستن، چیز خاصی هم نیستن. اکثر اونا بافت پارچه هستن. مثلا چندتاشون بافت روسری خودم و یا تاپ دختر دایی هست. یکیش هم بافت یه ژاکت بافتنی هست. گل ها و درخت و فیل اش تکه های چند تابلوی نقاشی رنگ روغنه. و دو تا از سه تصویر چهره ای که هست، عکسه. و او یکی باقی مونده هم از تابلوهای نقاشی یک آقایی به نام داریوش عسگر هست( همون که فقط لبش پیداست) . یکی از این مربع ها هم یک تکه از کوهه(همون که قرمزه، در شما شرقی ترنج!!) اونی هم که شبیه یک علامت تعجب برعکسه در واقع جهش یک رنگه. سر اسب نقاشیه و اون پرنده عکس واقعی از مهاجرت پرندگانه. گمونم بیشترشو توضیح دادم:دی

خودت چطوری آقای حامد؟:)

علی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

یورتمه می ری تو کوچه ها آیا؟!

شما جدی گرفته اید این مساله ی یورتمه رو آیا؟!!!

آقای حامد جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

ممنون بابت توضیحاتت! اما ای کره الاغ کدخدا به نظرت بهتر نبود که این عکسها رو کمی بزرگتر می‌کردی تا بشه واقعا دید چیه و نه اینکه از توضیح تو فهمید که مثلا اون لکه‌ی کوچیک قرمز یک تیکه از یک کوهه! این همه فضای سفید ِ بدون مصرف توی این لوگو هست...

در واقع من نمی خواستم کوه یا هر چیز دیگه ای رو نشون بدم، صرفا خواستم فقط رنگ رو نمایش بدم. ضمن اینکه اگه تراکم تصاویر زیاد میشد، یه جورایی چشم بیننده رو خسته میکرد ضمن اینکه رنگ ها خوب دیده نمیشد. اینجوری:)

نوبسنده جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

با تغییر اسم تعداد بازدیدها فرقی نکرد. راستش چیزی که تازگی فهمیدم اینه که اگه توی گوگل ریدر پستی خونده بشه، اینجا توی بلاگ اسکای شماره میندازه واسه نمایش پست. (قبلا اینجوری نبود، بود؟!!!)
پیوست: به هر حال فکر نمیکنم اون 50 تا 100 بازدید هم همش از ریدر باشه!! گمونم حدس این دوستمون شاید درسته باشه که بلاگ اسکای شاید تعداد بازدیدها رو به اضافه ی 50 میکنه شاید!! (اما خب اینکار رو هم یواش یواش و روز به روز انجام میده!!!)

غزل یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

من این عکس پایین رو دوست داشتم، بخصوص وقتی بزرگترش رو دیدم که چقدر بلنده! بعدشم اون آقایی که گفتن رو از طرف من بگویید که نظریه از خودشون در نکنن! آقایان رو چه به نظر دادن!

:)))))))))) راس میگی، آقایون رو چه به نظر دادن:دی:دی:دی


مرسییییی که دوسش داشتی، اخه خودمم خیییلی دوسش داشتم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد