پاک چون کف دست

دیشب بعد اینکه لپ تاپ من سه نصف شب یکهو به سرش زد و منفجر شد و من هرچی تا ساعت ۵ صبح سعی کردم که درست بشه و نشد، تمام زندگیمو در آستانه ی پریدن دیدم. آخه تو فکرش رو بکن که یه دانشجوی مفلس طفل معصوم، غیر از کد پایان نامه اش، نیمی از داکیومنت پایان نامش و پیپرش، واقعا چه چیز دیگه ای واسه از دست دادن داره؟!! این شد که زنگ زدم به آقای جاوید که: هی، همه ی زندگیم رفت، کمک، کمک. اونم بهم گفت: ببین هول نکن، فقط ویندوزت رو عوض کن. منم یه سری توضیح دادم که من اگه ویندوزم رو هم عوض کنم این ویروسه باهاش همه جا میاد. اونم توضیح داد که نه اون فقط روی درایو ویندوز الانت میشینه و بنابراین هول نکن، فقط ویندوزت رو عوض کن. و من توضیح که هیچ برنامه ای نصب نمیشه و اونم دوباره توجیه که بابا هول نکن، فقط ویندوزت رو عوض کن. و بعد اینکه آخرش توجیه شدم که هول نکنم، فقط ویندوزم رو عوض کنم!، عین یه مرد نشستم، ویندوزم رو عوض کردم! اینکه میگم مثل مرد! آخه اولش نمی خواست ویندوز نصب کنه که! منم به سیستمم گفتم تو غلط کردی که نمی خوای!! بعدشم با دوز و کلک و به زور، ویندوز رو کردم توی حلقش!! فقط ایرادی که وجود داره اینه که الان سیستمم مثل کف دست پاک پاکه!! آخه هر چی نرم افزار دارم توی خوابگاه جا مونده!!!

پیوست: برای نمونه یک آنتی فیلتر زپرتی هم نداریم که اقلا بتوانیم برویم وی پی ان مان را نصب کنیم!!(آخه سایتش فیلتره!!)

نظرات 3 + ارسال نظر
جلسه رسمیست دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogsky.com

اااااااااااااااااااااای جااااااااان
چقدر نفس گیر بود

هییییییننننن؟!!!

تی تی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

الحمد الله رب العالمین فایلهات پابرجا موند! :)

آقای جاوید هم تعمیرکار دلسوزیه ها، خدا عمرش بده! :دی

نه جدا من هم ممنونم ازش. وگرنه یه دوره عمرت فسرده می شدی! بعد همش جیغ می زدی :دی


بابا جاوید مهندسه! مهندسه واقعی:)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

جاوید خدای حل مشکلات در حالت وحشتزائه، یعنی که یه جا گیرکنی فورا زنگ بزنی بهش! آرامشش کلا در دم جواب می ده! به خاطر ویندوزتون تسلیت میگم

الان تابلو ایشون کی بودن دیگه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد