خیلی هم همه چی گنده، من اصلا هم خوشحال نیستم

چقدر امروز روز بدی بود: (اصلا یادم نمی‌ره هیچ وقت این روز گند رو: (خانواده هم اصلا تحویل نمی‌گیرن: (می‌گن بچه بازی در نیار! اما امروز واقعا برای من سخت بود: (خیلی روز بدی بود: (من خیلی ناراحتی کشیدم: (چرا هیشکی نمی‌اد به من بگه عزیزم غصه نخور، همه چی تموم شد؟!! واقعا چرا؟! یعنی گفتنش اینقدر سخته؟ سخت‌تر از همه‌ی بدبختی‌هایی که من امروز کشیدم؟: ( 

بعد نوشت: چقدر غرغر کردم دیشب!!! الکی گفتم همه شو، خیلی هم روز بدی نبود، فقط برای من تازگی داشت!! واسه همین اینقدر واکنش نشون دادم نسبت بهش. بسکه دختر لوسی هستم! جدی! دیگه چیکارش کنم!! همینه که هست! والا!!

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ

آفرین که لوسی! والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد