کندن گور با دست خویش

در حالیکه کاملا از موضع من خبر داره، برای تحریک خشم من میگه:"مجلس و مردم می خوان که موسوی و کروبی و خاتمی اعدام بشن. حالا دیگه اعدام کردنشون کاری نداره." در حالیکه لبخند موذیانه ای می زنم، میگم: "اگه همچین حماقتی بکنن که، خیلی خوب میشه که"! 

 پیوست: واقعا فکر کردن، ملت هم میشینن بر و بر نگاه می کنن؟!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

آره، چرا که نه! من دوست دارم پخش زنده اشو، وقتی دارم چیپس و پنیر می خورم تماشا کنم. به نظرم کلی فانه!

اما اون قستی که چند نفر دارن کف پای آقا رو ماچ می کنن و آقا دارن میرن که سوار هواپیما بشن، از نظر من فان اش خیلی بیشتره!!

پیوست: بعد من با قسمت چیپس و پنیرشم خیلی مشکل دارم. اگه زمستون بود، نسکافه. اگه تابستون بود توت فرنگی با بستنی.

علی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

نه! کجای اون فانه! خون و خونریزی نباشه که نمی شه! باید حتماْ اعدام بشن. با گیوتین!

*.بابا رژیم! عشق است ۱۲۰ کیلو!

عزیزم این روش مال عهد دقیانوسه!!! می خوای شما یچی بگو در جرگه ی عقل بگنجد*1؟!! بهتر نیست؟!

*1: واج آرایی رو داشتی؟:دی

*2: به خاطر رژیمش نگفتم که!!!! به خاطر خشکی اش گفتم!! تو اینجور صحنه های دیدنی،آدم باید یه چیز راحت الحلقوم بخوره که حواسش پرت غذا نشه:)) از این لحاظ!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد