چرا هیچ وقت سعی نکردی فقط یکبار بهم احساس خوب منتقل کنی. 

پیوست: همیشه از خودم می پرسم، چه حسنی داشت این همه احساس بد که به من می دادی!!!! من که کاری به کارت نداشتم؟! تو چه ات بود؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
جاوید سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

اومدم فقط ببینم کامنت دونیت بازه یا نه :دی

آفرین!!!!! غرغر یاده نره:دی

نگین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

الان خودت داری به خودت میگی؟ یا خودت داری به خود شخص دومت میگی؟ یا شخص دومت داره به خودت میگه؟ یا خودتو شخص دومت دارین به شخص سومت می گین؟ یا کلا خودت داری به یک شخص دوم دیگه میگی؟ یا خودتو شخص دوم و سوم و ... دارین به یک نفر خاص میگین؟
وا ی ی ی ی ی... خسته شدم!
کی داره به کی میگه اینارو؟

اینا رو من دارم به یه شخص ثالث عوضی می گم!!!!

جاوید سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

الان که معلوم شد کی به کی می گه جواب ساده ای داره سوالت ، جوابشم اینه : بس که خوش اخلاقی احساس خوبم یم خوای منتقل بشه بهت !

من جواب دندان شکنی برای شما دارم برادرم:) اما بعدا!

کامنتی از ترس ! سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

جواب دندان شکن لازم نیست ، چون الان دقت کردم دیدم شخص ثالث عوضی بوده ، پس همچین ربطی به اخلاق خوب شما نداشته !!!! :ی

آره خب:) همش تقصیر بقیه هست!!

نگین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

بابا اینقدر این دوست منو اذیتش نکنید :D
دوباره قهر میکنه کامنت دونیرو میبنده ها!

:))

عاطفه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.atefh653.blogsky.com

سلام از لحن نوشتنت خیلی خوشم اومد موفق باشی
به منم سر بزن

کدوم لحنم؟!! من هزار تا لحن دارم تو این وبلاگ!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد