چقدر خوب است که انسان بلد باشد درک مناسبی از زمان داشته باشد.

قشنگ من تا سه تا فصل اول پایان نامه ام رو در بیارم، زاییدممم!! 

 

پیوست: خب من قبلا با یه موضوع دیگه قبلا زاییدم!!! آخه زایمان چند باررررررر؟!!! 

 پیوست دوم: من الان اعلام رسمی کردم، خیلی خره هرکی موضوع پایان نامه و سمینارش با هم متفاوت باشه. 

پیوست سوم: بهش میگم استاااااد، مقاله امو اصلاح کن بابا، به جون مامانم دِد لاینش سه شنبه همین هفته است! میگه باشه، ایشالله تا هفته آینده یه کاریش می کنم!!! کجای دلم بذارم این مصیبتِ عدمِ درکِ تقویم استادمو!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

یکم بی ربطه اما راجع به هوش و زمانبندی استاد هاست.
:)))))
یکی از استاد هام
اولین روز اومد گفت همیشه برای امتحان آماده باشید آخه من بی خبر امتحان میگیرم
چند وقت بعد یک روز اومد سر کلاس گفت: بچه ها از الان بهتون بگم!!!! چهارشنبه/ ساعت ۱۰ صبح/ بی خبر/ امتحان داریم!!!!
:)))))

:)))))) خیلی خنده بود:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد