من نوشته ام؟

دفترچه ام را که ورق می زنم، خیره خیره نگاهش می کنم که این خزعبلات را من نوشته ام؟!!!! دانه دانه یاداشت ها را پاک می کنم و از درون می لرزم. مدام از خودم می پرسم " من چه ام بوده است؟" . گاهی شک دارم که این من بوده ام!   

 

 پیوست: چقدر خوب است که من هوس نمی کنم آرشیو این وبلاگ را بخوانم! پاک کردن خزعبلات اینجا عمری دراز می خواهد!!!!!

پیوست خاص: برای دوستم که هنوز خاطر اینجا را می خواهد:)

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

تو اخلاق نداریا دختر :)))))

دوست دارم من:)

نگین شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

:) دیدی گفتم!

که اخلاق ندارم؟!

نگین یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

:)))) آخی ی ی نه عزیزم اتفاقا داری
آخه آدم باید خیلی خیلی خوش اخلاق باشه که جواب همه کامنت هارو بده
آخه من خودم هیچ وقت حوصله این کارو ندارم.

یعنی آدم روزی فقط یکدونه کامنت رو جواب بده، خوش اخلاقه ؟!!!!!!!! شما معیارت رو واسه خوش اخلاقی عوض کن خاله:دی:دی


نگین، آدرس وبلاگت رو بذار برام لطفا!

نگین دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://neginin.persianblog.ir

این یکی از معیار هام بود. تازشم معیارهای بهتری هم دارم که نمیگم...
پ.ن: دیدی آدم حرصش میگیره و کم میاره؟! به خدا اگه فکر کنی که من الان حرصم گرفته... ناراحت می شم! :))))))

تو که اصن نذاشتی من فکری بکنم!!!! تندی خط بعدی یه توضیح نوشتی! اصولا من برای فکر کردن به کمی زمان نیاز دارم!!!

نگین دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

تو چرا میخوای منو بزنی :(
پ.ن: :))))))

من؟!!! من؟!!! به این خوش اخلاقی!! تازه همه کانمتا رو هم جواب میدم!

نگین سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

چرا هول شدی ؟
همه کانمتا رو جواب میدی؟! :)))))

:)))))) شما معیارت رو واسه "هول شدن" رو هم عوض کن:دی

پیوست: این وبلاگ عادت به یه خواننده سر حال و شر و شیطون نداره! اینجا تک و توک آدم رفت و امد میکنه که همشون هم به شدت ساکت هستن(منتها که ثابت هستن:) ). وجود تو اینجا براش تازگی داره!!!

نگین سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

:)))))) شما معیارت رو واسه "هول شدن" رو هم عوض کن:دی

ها ها...
بازم اشتباه کردی
یکی از (رو) هاتو باید حذف کنی! ( علامت زبون درازی با نیشخند)
تازشم! مگه من ثابت نیستم؟
تو کلا با من بدیا ;))))

نه به قرعان:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد